Dank u jd en alle moderators!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janleuri
    Retired
    • Oct 2008
    • 1131

    #1

    Dank u jd en alle moderators!

    Korting op 420shop
    Denk dat het eens tijd word om Jd, alle moderators en mensen die andere mensen helpen hier op het forum eens te bedanken daarvoor.

    Dus hierbij een topic waar iedereen een bedankje kan plaatsen.






    Gtz janleuri
  • tiezzz
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 80

    #2
    Re: Dank u jd en alle moderators!

    Hoi

    Wij ben het hier helemaal mee eens.
    Wij zijn ook erg blij met alle hulp van iedereen die wij gehad hebben.
    De vele topics die we hebben gelezen en alle info die we hebben gevonden op dit forum Heeft voor ons het kweken een stuk leuker gemaakt.
    De snele reacties die je krijgt van de mede forum leden is geweldig.
    Ook de nieuwe website en vernieuwde forum ziet er zeer goed uit.
    Overzichterlijk en goed in gebruik netjes gedaan.

    Dus van af deze kant heel erg bedankt JD en iedereen die ons geholpen hebben.

    Grzzz Tiezzz en mevr. Tiezzz

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Dank u jd en alle moderators!

      Dankjewel Janleuri voor dit topic

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        Re: Dank u jd en alle moderators!

        Dankjewel sprekende wiet wiki encyclopedie! euh ik bedoel monty

        Wou er eigenlijk alle namen onder zetten maar had schrik om iemand te vergeten vandaar over het algemeen===>> bedankt iedereen!
        Last edited by janleuri; 25 March 2011, 06:58.

        Comment

        • Hasharin
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 694

          #5
          Re: Dank u jd en alle moderators!

          Yea , ideaal om ze eens te bedanken , dus hierbij ...

          Bedankt voor jullie inzet ,bloed zweet en tranen

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment

          • melosma
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Feb 2011
            • 356

            #6
            Re: Dank u jd en alle moderators!

            teveel info hier, zo verslaven !!
            people, i salut you all
            --------------------------------------------
            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
            ik voel me een geurillaboer

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #7
              Re: Dank u jd en alle moderators!

              YEUUUHHHHHHH AAALLLEEEEJOPAAAAH BUKAKE JD RULES

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #8
                Re: Dank u jd en alle moderators!

                Ook hier dik tevreden! dikke pluim

                info aan overvloed, en hulp uit alle hoeken! Ga lekker door zo

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Dank u jd en alle moderators!

                  Ja Jd Bedankt he
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #10
                    Re: Dank u jd en alle moderators!

                    Bedankt Jan, en alle leden die een steentje hebben bijgedragen!
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #11
                      Re: Dank u jd en alle moderators!

                      Ik wil ook even iedereen bedanken voor het maken van dit forum

                      big up to you all!!
                      sigpic

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: Dank u jd en alle moderators!

                        thanx guys & grrls

                        goed platform, attente staf, veel info ... hoop in bange dagen
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • boeman
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2010
                          • 518

                          #13
                          Re: Dank u jd en alle moderators!

                          jd bedankt jd bedankt jd jd jd bedankt hopla

                          Comment

                          • janleuri
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 1131

                            #14
                            Re: Dank u jd en alle moderators!

                            En de moderators niet vergeten boeman, Een forum zonder moderators is als een bus zonder wielen.

                            gtz

                            Comment

                            • boeman
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2010
                              • 518

                              #15
                              Re: Dank u jd en alle moderators!

                              die ok allemaal bedankt van zelf

                              Comment

                              Bezig...