Elephants

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tomson112
    Retired
    • Mar 2011
    • 4

    #1

    Elephants

    Korting op 420shop
    Heey, ik heb dus hier in de buurt een ventje lopen en na een leuk gesprek kwamen we op blowen uit. Nu heeft hij wat spullen thuis liggen (wiet) maar aangezien ik uit was op een leuke high, zei die dat die voor een 5je aan elephants had. nu heb ik wat research gedaan maar kon niks over deze soort vinden. Dus als ik hem op zijn woorden geloof is die spul een sterkere purple haze.
    is het nu de moeite waard om het te proberen, of heeft iemand anders een ervaring met dit spul die die kan delen, en e.v.t waar ik op moet letten bij de aankoop (hoeveelheid en hoe die shit eruit ziet).

    MvG, Tomson112
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #2
    Re: Elephants

    ja ja ja

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Elephants

      Draai er 1 bij hem en proef en ervaar voor je wat koopt .
      En kijk zelf als het er uit ziet als een lijk koop je het niet makkelijk toch
      God was never on your side..

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Elephants

        ik rook geen olifanten omdat :

        1/ ze hardstikke moeilijk aan te steken zijn
        2/ ik niet zou weten welk gedeelte rookbaar is en welk gedeelte gegarandeerd hoofdpijn gaat opleveren
        3/ olifanten weleens zouden kunnen gaan tegenstribbelen als je ze vermengt met tabak en vervolgens in vloeipapier rolt (optie: puur roken... maar zie punt 1)
        4/ olifanten best sympathieke beesten die stukken nuttiger werk kunnen leveren dan eindigen in een asbak

        Een purplesoort die elephant heet komt me niet bekend voor dus bij deze het verzoek : plaatjes, rookervaringen etc graag hier posten (bv in de soortendatabank)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Geodude
          Bong Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 343

          #5
          Re: Elephants

          Ik google 1 minuut en vind deze elephant wiet soort
          White Elephant marijuana zaden zijn ontwikkeld door Amsterdams beste kwekers exclusief voor Elephantos.com

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Elephants

            goochelen is altijd een optie natuurlijk, alleen is het dan niet zo dat je kan spreken over "het kennen van de wiet", waar toch duidelijk om werd gevraagd.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Elephants

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #8
                Re: Elephants

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                ik rook geen olifanten omdat :

                1/ ze hardstikke moeilijk aan te steken zijn
                2/ ik niet zou weten welk gedeelte rookbaar is en welk gedeelte gegarandeerd hoofdpijn gaat opleveren
                3/ olifanten weleens zouden kunnen gaan tegenstribbelen als je ze vermengt met tabak en vervolgens in vloeipapier rolt (optie: puur roken... maar zie punt 1)
                4/ olifanten best sympathieke beesten die stukken nuttiger werk kunnen leveren dan eindigen in een asbak

                Een purplesoort die elephant heet komt me niet bekend voor dus bij deze het verzoek : plaatjes, rookervaringen etc graag hier posten (bv in de soortendatabank)

                Haha lol hoor
                sigpic

                Comment

                • tomson112
                  Retired
                  • Mar 2011
                  • 4

                  #9
                  Re: Elephants

                  heey, ik heb het net gerookt met vrienden.
                  was niet een stoned effect, voelde me enorm aangeschoten alleen dan niet het draaien en shit.
                  was wel nice, heb ook niet heel veel gehad, half grammetje en na een tijdje lachen voelde ik mn aderen lopen, en mn ogen leken een meter vooruit te staan.
                  ik weet dus niet zeker of dit was wat mij verteld was. maar het was zeker goed te doen het is ook vrij sterk spul, en een plaatje komt eraan.

                  ps. dit was trouwens mijn eerste eigen gedraaide joint en was er best tevreden over

                  Comment

                  • Silas
                    Admin
                    Lucky MemberModeratorAdmin
                    • Sep 2009
                    • 1272

                    #10
                    Re: Elephants

                    sjonge, sjonge, sjonge wat een achterlijke prijzen voor zaad zeg
                    Veel gestelde vragen over het forum
                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    ?
                    420Shop.NL
                    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                    Comment

                    • tomson112
                      Retired
                      • Mar 2011
                      • 4

                      #11
                      Re: Elephants

                      ik vond het nog relatief goedkoop, gezien ik toch wel zo'n anderhalf gram kreeg voor 5,- en aangezien dit vrij sterk spul is ben ik niet bepaald in shock van de prijs ghehe.

                      Comment

                      • tomson112
                        Retired
                        • Mar 2011
                        • 4

                        #12
                        Re: Elephants

                        oh kut, nu is alles op. en heb ik dus geen plaatje kunnen schieten

                        Comment

                        Bezig...