Drankje bij de joint.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hey apple
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 257

    #1

    Drankje bij de joint.

    Korting op 420shop
    Welk drankje drinken jullie het liefst tijdens en na het roken van een jointje?

    Bij mij is dat Sinaasappelsap en normale appelsap.
  • sprinterke2
    Retired
    • Jul 2009
    • 353

    #2
    Re: Drankje bij de joint.

    7_Jupiler.jpg

    Comment

    • Hookah
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 96

      #3
      Re: Drankje bij de joint.

      Ice Tea.
      Mineraalwater.
      Thee

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Re: Drankje bij de joint.

        Water
        Thee
        Coca cola light
        Koffie, op moeders wijze, zelf gemalen bonen, en met kokend water doorgegoten.

        Grtz
        Last edited by westport; 3 April 2011, 22:53.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Drankje bij de joint.

          Warme chocomel
          God was never on your side..

          Comment

          • Amili
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 418

            #6
            Re: Drankje bij de joint.

            AA
            Koffie
            Chocomelk(de enige echte)
            Caprisun
            Appelsap

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Drankje bij de joint.

              Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2
              Deel je mening, lekker met een biertje erbij

              Comment

              • Gonzo
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 894

                #8
                Re: Drankje bij de joint.

                bier bier koffie en cola
                Last edited by Gonzo; 3 April 2011, 21:33.
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                Comment

                • Hey apple
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 257

                  #9
                  Re: Drankje bij de joint.

                  Persoonlijk hou ik niet van bier bij mijn joint (Alcohol in het algemeen eigenlijk niet).
                  Koffie/thee is inderdaad lekker bij de joint!

                  Comment

                  • Teiwaz
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2009
                    • 40

                    #10
                    Re: Drankje bij de joint.

                    Een goed (Belgisch) biertje
                    Yerba Maté
                    of koffie/thee
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #11
                      Re: Drankje bij de joint.

                      kopjes kruidenthee doen het altijd wel goed (arabic style munthee ofzo), bakjes koffie (maar die drink ik de hele dag door)

                      als het echt lekkere hasj is en het moment is goed dan graag een black russian ( fiks wodka, veel ijs en een scheut Kahlua). Of een lekkere kabouter (lachouffe)
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • Pariaz
                        Wicked Stoner
                        • Dec 2010
                        • 280

                        #12
                        Re: Drankje bij de joint.

                        Mountain dew code red!!!maar moeilijk te krijgen..
                        Caprisonne roeleerd ook vooral kerssmaak...
                        En cherry coke...en vond go fast altijd lekker maar ik ben maar gestopt met energiedrankjes vertrouw ze op een of andere manier niet...
                        Pz

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: Drankje bij de joint.

                          Vers geperst vruchtensap en een cocktail van verse vruchten zoals peer, appel, ananas, sinaasappel en grapefruit. Althans, dat zijn de voorkeuren van mij, mijn vrouw en onze zoon. Onze dochter drinkt graag een glas oude port (veel te duur, ik vermag niet in te zien waarom je 100 euro voor een fles drank uitgeeft) en eet daarbij oude brokkelkaas, comté (een kaassoort uit de Elzas) of een of andere harde Italiaanse of Zwitserse kaassoort, waarvan ik de namen niet weet.
                          Last edited by Xtreme; 4 April 2011, 10:12.

                          Comment

                          • Silas
                            Admin
                            Lucky MemberModeratorAdmin
                            • Sep 2009
                            • 1272

                            #14
                            Re: Drankje bij de joint.

                            chocomelk (de volle en enige echte)) vol suikers en energie
                            koffie
                            bitter lemon
                            tonic
                            water
                            en soms een goede fles franse wijn.
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            ?
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment

                            • LegalizeIt
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2010
                              • 50

                              #15
                              Re: Drankje bij de joint.

                              Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2
                              hou ook wel van een pint bij men joint...ice tea vind k ook wel lekker tijdens het blaze

                              peace
                              I know a place..where the grass is really greener

                              Comment

                              Bezig...