rooken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ronnie
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2011
    • 4

    #1

    rooken

    Korting op 420shop
    goede avond allen ik heb een vraagje wat is een beetje een leker wiet om mee te beginen wil wel goed wand heb bij maatje keer op maar die was wel heel zwaar ????
  • Frits
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 152

    #2
    Re: rooken

    Sorry hoor, maar; wat?

    Comment

    • ronnie
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Apr 2011
      • 4

      #3
      Re: rooken

      nauw ik heb een keer een joint bij een maat op en vond het nog al zwaere soort heb je niet beetje lichtere soorten

      Comment

      • Modest
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1390

        #4
        Re: rooken

        Misschien moet jij een beetje van je "nog al zwaere soort" afblijven en dan even komen melden wat je te vragen hebt?
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        • fender
          Retired
          • Nov 2010
          • 375

          #5
          Re: rooken

          Ga naar de shop en vraag naar de goedkoopste meuk die ze hebben.
          Maar probeer eens skunk of white widow, in ieder geval geen haze-soort pakken. Dit zijn meestal de sterkere soorten.

          Comment

          • mister frank
            Retired
            • Nov 2009
            • 785

            #6
            Re: rooken

            whha, de raad van fender zeker volgen skunk soortjes staan er om bekend om zeer licht te zijn maar wel lekker en een ww is aardig om te starten

            Comment

            Bezig...