Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waterdiefstal...wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waterdiefstal...wat nu?

    Korting op 420shop
    Yo peeps,

    Ik zit ff met een niet-weed related probleempje waar ik maar niet aan uit raak.



    Er is een tuin aanwezig maar deze behoort eigenlijk tot het eerste verdiep. Omdat het daar een jungle begon te worden en Willy 1 door gezondheidsredenen niet meer in de tuin kan/mag werken stelde ik voor om dat te doen, uiteraard mits ik de tuin mag gebruiken. Nu daar gaat het niet om, want met die Willy kun je gewoon niet in stokken komen. Je hoort of ziet hem nooit en als dat dan wel eens het geval is heeft ie veel te veel gedronken, help ik hem de trap op en stop hem in zn bed. Nooit of te nimmer problemen, ookal laat ik zijn kelder na een zaterdag werken in de tuin soms eens heel vuil achter.
    In zijn kelder staat ook de waterpomp voor de waterput. Hij stoort zich er niet aan dat in augustus soms wel eens de waterput leeg is na intens besproeien van het gazon, ookal kan hij daardoor zijn wasmachine niet meer laten draaien. Er is een knop om deze op stadswater te zetten, maar dat vind ik eigenlijk een beetje derover en gebruik dit bij gevolg niet.



    Laatst nog had ik een discussie met een maat binnen in mn eigen huis en werd de politie gebeld. Tis verdorie allemaal gewapend beton!!!
    Maar als er een vriendin in de tuin komt liggen, dan is hij lief hoor. Komt ff goeiendag zeggen en trek zich dan terug (...) in de bureaukamer. Hij werd reeds betrapt op het maken van foto's zodanig erg dat ze daar niet meer durft komen liggen. De vettigen eikel...

    Nu dit doet er allemaal niet toe maar is nodig om de sitautie te schetsen, want het gaat van kwaad naar erger met die bullebak.





    Ik mocht uiteraard niet binnen, maar met een telefoontje naar de verhuurder mocht de loodgieter toch even kijken (nadat hij zn overal en schoenen uit had gedaan). Daar loopt idd een buis met een kraan op, maar enkel voor open en dicht te draaien. Zo van die oude, een wieletje met precies een bloemetjespatroon.
    Na controle met de watermeters was direct duidelijk dat die buis en dat kraantje van mij zijn en ook door mij betaald worden.


    Het was me ook al opgevallen dat, ongeveer altijd rond hetzelfde uur wanneer ik al in mn bed lig, mn wastafelkraan plots begint te druppen, en evenplots stopt met druppen. Ik hoor ook dat er water stroomt in ons gebouw. Wanneer dat ernaast is klinkt het veel luider. Dit heb ik reeds op film kunnen vastleggen. Enkele dagen erna kon ik eindelijk in mn onderbroek buiten vastleggen dat ie op datzelfde moment bezig is in de hoek (waar niets staat) maar waar de buis loopt, toevallig wanneer mn kraan drupt. Een foto van de buis en kraan zelf heb ik nog niet kunne maken maar binnekort heb ik een 1000W tuinverlichting tot mn beschikking en dan komt deze ook in orde.
    Overlaatst had ik een dag vrijaf en had nog heel wat werk. Ik installeerde me in de slaapkamer en reeds van smorgens (wanneer ik normaal weg ben) begon het al. 5 keer in totaal, en veel langer dan nodig om je tanden eens te poetsen.






    No more Mr. Nice Guy... De snelst groeiende heesters met de langste stekels van 4m, die niet hoeven gesnoeid te worden, werden reeds besteld en de nieuwe composthoop werd verdoken opgesteld net naast zn raam. Moest ik kunnen had ik mn eigen water al vergiftigd...

    Grtz $iR
    sigpic

    #2
    Re: Waterdiefstal...wat nu?

    Wat je zou kunnen doen is de watermaatschappij van jouw regio contacteren hierover en je situatie uitleggen.
    Je hebt ook nog een optie om het op te nemen op een kleine recorder (Ja het klinkt CSI style maar het is een goede manier) een recordertje heb je al voor +- 10 euro.

    Comment


      #3
      Re: Waterdiefstal...wat nu?

      Wat een situatie. Persoonlijk zou ik het eerst weer proberen bij de huisbaas / verhuurder. Daar dient iedere bewoner van zijn complex tenslotte naar te luisteren. En mocht het vervolgens dan nog doorgaan, pff. Waar zou je dan heenmoeten? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Voor de politie zul je inderdaad bewijs nodig hebben, eveneens voor een rechter.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Waterdiefstal...wat nu?

        Wie is de baas daar?
        De huurbaas of willy o?
        Als de huurbaas er niks aan gaat doen, zul je het zelf moeten regelen op een of andere manier.... (ik ga hier niet neerschrijven wat ik zou doen)

        Comment

        Bezig...
        X