Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik ben dus van plan morgen een dagj naar holland te gaan en daar een beetje inkopen te doen. Het enige probleem is dat ik mijn paspoort kwijt ben is een siskaart voldoende of moet je echt je paspoort tonen?

    #2
    Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

    wat is een siskaart ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

        dat is geen geldig legitimatie bewijs en in belgie ook alleen geldig bij de apotheek
        hoe stom denk je dat 'n hollander is ???

        probeer het met je contributiekaart van de sportclub
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

          Het is geen geldig legitimatie bewijs, maar vaak doen coffeeshops er niet moeilijk over als er een foto van je op staat en je geboortedatum
          Je kan het allicht proberen.

          Comment


            #6
            Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

            als je de moeite neemt om richting ons "schone"kikkerlandje te komen kan je net zo goed goed voorbereid op pad gaan... zou toch lullig zijn als je moet afzien van een bezoekje aan de coffeeshop om zo'n reden nietwaar ...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

              Een rijbewijs zal beter zijn denk ik, want op een sis kaart staat helemaal geen foto. Het zou idd zonde zijn mocht je zo ver rijden om dan niks te vangen.

              Comment


                #8
                Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

                idd, een siskaart lieten ze niet toe! pech dat ik juist nu mijn paspoort kwijt was en een rijbewijs heb ik nog niet :s gelukkig hadden vrienden wel een paspoort mee!

                Comment


                  #9
                  Re: is een sis kaart goed of moet je je paspoort tonen in een coffee shop?

                  Ok, weten we dat ook weer. Hier in Nijmegen moet je ook altijd een geldig identiteitspaspoort laten zien, (of je moet een vaste klant v/d coffeeshop zijn ). Dit betekent dus een geldig rijbewijs, ID-kaart of paspoort.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  Bezig...
                  X