Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent met hydro led lamp van 300watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent met hydro led lamp van 300watt

    Korting op 420shop
    1 minute ago
    Heb een hydro led lamp 300 watt niet slecht zeg ik zelf volledige kast 1m-1m-2m de kast volledig samen gesteld met waaiers koolstoffilter metertjes pH meter en meststoffen van canna en nog een paar andere tegen de beestjes en versterking van wortel nog genoeg om een kweek te doen moet juist nog klein verwarmingselement in was juist klaar om te beginnen toen me broertje me klikte bij politie voor iets totaal anders nu ik zou hem willen verkopen aan schappelijke prijs heeft een kweek gedaan ben van België ben van plan om later een nieuwe te kopen.


    Edit by neder: contactgegevens verwijderd.
    ​​​​​​
    Last edited by Nederhigh; 4 May 2022, 09:12.

    #2
    Hey!

    Ik snap je frustratie ten zeerste echter hoor je je wel aan de forum regels te houden. Deze post en 2 andere van je zijn nog niet toereikend om je spullen te verkopen. Wel zuur om te lezen dat je broertje notabene je verklikt bij de politie. Echter, heb je nu de angst dat de politie langs komt en je spullen in beslag zal nemen? Of is het vergrijp waar je voor verklikt bent dusdanig ernstig dat ze sowieso langs gaan komen?
    Succes iig!
    ​​​​​

    Comment


      #3
      Oei wist ik niet sorry

      Comment


        #4
        Verkoop van spullen kan via de marktplaats afdeling, zodra je account de vereiste reputatie heeft, 30 dagen lid en 20 berichten.
        Om die reden ook de contactgegevens verwijderd uit je topic.

        Wel vervelend van het hele gebeuren..


        Edit:
        Overigens je dubbele topic verwijderd, en dezs verplaatst naar Cannabis en Chat.
        Last edited by Nederhigh; 4 May 2022, 09:33.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment

        Bezig...
        X