Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de risico's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat zijn de risico's

    Korting op 420shop
    Goedenavond dames en heren,

    Ik vraag me oprecht af wat mij kan gebeuren met een tentje van 100 x 100 x 180 met 1 plant erin. En dan bedoel ik juridische en wat de woningbouw vereniging kan doen.

    Greets.

    #2
    In belgie teken je een zero-tolerance closule in je huurcontract.

    In Nederland zal er een vergelijkbaar iets tussen staan.

    Mijn regel is:
    Zorg dat je het niet ziet, niet ruikt, niet hoort.
    En vooral je mond houden.

    Dan is er geen enkele rede dat er ook maar iemand erachter zou komen dat je kweekt.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Serieus?

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      NewNoobie, ik denk het. Heb het op JD gelezen, in wat oudere topics alweer.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Van een inval in Belgie?

    #3
    Snuitje bij Nederlandse growshop online top garden is de politie ook al paar keer langs geweest waarna ze de 'verdachte' klanten in de database een bezoekje gingen brengen, waaronder een vrouw (met Poolse naam) die ik ken die er wat potten besteld had voor haar bijzondere kamerplanten collectie. Ik bestel daarom zoveel mogelijk op een vriend z'n adres.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Nu je het zegt, dacht dat ik inderdaad hier ook al gelezen had van die potten. Schandalig. Omdat ik nu al te vaak dingetjes heb besteld op m'n eigen adres doe/durf ik nu niet meer dan 4 plantjes. Ruim genoeg rookwaar, maar niet genoeg om allerhande leuke experimenten te doen

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Snuitje ook met 4 plantjes mag de woningbouw je eruit bonjouren helaas. Ik doe zelf daarom meer planten zodat ik minder tijd aan 't kweken ben en op die manier m'n pak-kans verklein.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Ik snap het. Met hetzelfde risico per keer beter meer per keer zetten

    #4
    Als kleine kweker heb je weinig nodig, dat past vaak in een boodschappentas, en cash betalen, niet je wietkweek met anderen delen.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Was ik ook van plan. Maar dan slaat de luiheid en de gemakzucht toe, en vertel ik mezelf: ach het loopt wel los. Niet goed.

    #5
    Druks zijn verboden. Maar je niet druk maken zolang je voorzichtig bent. En altijd claimen: "CBD!".

    Comment

    Bezig...
    X