Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Als Belg naar coffeshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Als Belg naar coffeshop

    Korting op 420shop
    Hoi,
    inmiddels al jaaaaaaren geleden dat ik nog op 'uitstap" ben geweest naar Nederland voor cannabis dus kom even wat info vragen 🙈.

    - kan ik als Belg nog kopen in een coffeeshop?
    - hoe zit het tegenwoordig met de hoeveelheden?
    - kan je ook online bestellen vanuit België? Of is de kans heel groot dat het onderschept word? (Eventueel een link als het mogelijk is?)

    Thnx

    #2
    Ik denk dat het niet meer mag maar dat er veel niet achter kijken.

    Comment


      #3
      Praten met een vet Nederlands accent kan helpen! Het over Damsco hebben en dat je daar veel minder krijgt.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #4
        Ik denk ook hoe dichter bij de grens hoeveel moeilijker dit is

        Comment


          #5
          Hahaha aan de Bels-nl grens kennen de shops je nog wel is om een groene wietkaart vragen voor toegang.

          WTF zeg jij met je groene wietkaart? Ik mot gewoon wiet kopen, meer niet! Is keer op keer mijn antwoord geweest en blijkt dan toch ook een geldige kaart te zijn met een vet Nederlands natte T accent!

          In de wijde omgeving van de grote steden rotterdam, den-haag, groningen en amsterdam weet niemand wat een groene wietkaart is en krijgt elke pool, bulgaar, chinees of belg zijn zakje gewoon mee. 5gram is de max, maar niet als je het lief vraagt en geluk heb...ojaa je hebt meer geluk in het buitenste van de binnenstad als downtown in het centrum met "meer als toegestaan" hoeveelheden.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            En van de ene naar de andere lopen kan ook en je kan ook vaker naar dezelfde gaan op een dag.
        Bezig...
        X