Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet taxi

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: wiet taxi

      Jij moet het over Nederland hebben want in Belgie kan ik je er van verzekeren dat ze heeeeeel goed mee zijn in alles wat met ICT te maken heeft. Zo kwam mijn naam in een dossier voor, ik zou codetaal gebruikt hebben op mijn computer... Hoe zouden zij dat in godsnaam kunnen weten?? (ze zitten er trouwens compleet naast wat codetaal betreft aangezien ik me niet bezighoud met ongure zaken).
      Opletten met wat die Politie allemaal kan, ik let er wel op om zo weinig mogelijk informatie over verscheidene dingen op het net te plaatsen... Ik raad ook iedereen aan om dat te doen trouwens. Het is ook niet gezegd dat er geen flikken op dit forum zitten, zou mij helemaal niets verbazen zelfs... Aangezien we het deftig houden komen er geen problemen van uiteraard. Maar je kan via het net gemakkelijk aan info geraken over een heleboel zaken de dag van vandaag
      Dus toch opletten

      Wij houden ons mooi aan de regels ...

      Greetzzz

      Comment


        #18
        Re: wiet taxi

        ja per gemeente, hebben ze dingen redelijk op een rijtje. Maar als ik als brabander(stel dat ik strafblad heb) in groningen opgepakt word om iets anders, dan weet de groningse politie niet direct mijn strafblad in brabant. want die gegevens zijn dus gesloten cirsuits zeg maar.. per gemeente of per disctrict. Dus als ze mijn gegevens willen, moeten ze die eerst opvragen in brabant... lekker handig.

        Nou die coppers kom je overal tegen.. in elke laag van de bevolking, zelfs in de goot.. het zijn net echte mensen, net als wij, de growers af en toe net echte mensen zijn. Gelukkig zijn wij in ieder geval vrij.. ik kan rustig met mijn rug naar een open deur gaan zitten, heb niks te vrezen en te verbergen

        Comment


          #19
          Re: wiet taxi

          verwacht niet al te hoge kwaliteit bij de wiet taxi's
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: wiet taxi

            Idd JD, Voor 5euro/gram ga je nergens nog goeie wiet vinden
            Zeker niet als ze het nog is moeten brengen ook

            Grtzzzz
            Take a look at my Ice-Cold-Killers!

            Comment


              #21
              Re: wiet taxi

              Een Wiet Taxi, wel al van gehoord maar ik wist niet dat er echt waren.

              *Pakt zijn telefoon *

              @emielschut
              Gebruik de quote functie alleen wanneer er 1 of meerdere posts tussen staan.
              Heb het ff voor je aangepast

              Peace

              Comment


                #22
                Re: wiet taxi

                ik weet nog een wiet taxi die in haarlem en hoofddorp reed(wiet op wiele hete die geloof ik) en die verkocht nooit meer dan vijf gram. dat wil niet zegge dat het legaal is maar tocg

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door the prince View Post
                  ik weet nog een wiet taxi die in haarlem en hoofddorp reed(wiet op wiele hete die geloof ik) en die verkocht nooit meer dan vijf gram. dat wil niet zegge dat het legaal is maar tocg
                  Haha, Wiet op wielen kan ik me nog wel herinneren, prachtige naam vind ik. Heb er zelf nooit gehaald. Maar hij is wel een paar keer langs on huis geweest.

                  Comment


                    #24
                    Re: wiet taxi

                    te gek dat dit bestaat lol
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #25
                      Re: wiet taxi

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                      verwacht niet al te hoge kwaliteit bij de wiet taxi's

                      Nou, vergis je daar niet in. Hier in de buurt rijden 2 taxi's rond die jou voor 10 euro 1,5 tot 2 gram brengen (ligt eraan wat voor soortje die heeft, bijv. haze krijg je maar een grammetje voor een 10tje en NLX bijv. 2 gram) en dit is echt van degelijke kwaliteit welke je in een fatsoenlijke shop ook krijgt. (en wietjewielie is nog verrekte snel ook binnen een kwartier heb je je wietje thuis)

                      Comment


                        #26
                        Re: wiet taxi

                        wist niet dat zo iets bestond echt handig

                        Comment


                          #27
                          Re: wiet taxi

                          Haha wiettaxi? dit is toch te gek voor woorden
                          Wist niet eens dat het bestond. Lijkt me wel handig,
                          maar dan niet voor belgen, tenzij ze van alkmaar naar
                          hier willen bollen. :/

                          Comment


                            #28
                            Re: wiet taxi

                            jammer genoeg zijne meerdere taxi's hier in de buurt regelmatig overvallen
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #29
                              Re: wiet taxi

                              Ik heb ooit gehoord dat er hier in de omgeving ook eentje moet rijden, heb alleen nooit een nummer weten te bemachtigen.. Maarja, als we hier zin hebben dan zijn we ook zo bij een shop.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X