Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff een vraagje over wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ff een vraagje over wiet

    Korting op 420shop
    hoi , kan er mij iemand zeggen als men wiet neemt , en stoned bent , is men dan nog helder van geest? of weet men totaal niet wat men zegt tegen iemand? Heb een maand geleden een jongen leren kennen , was heel leuk, en stoorde me niet dat hij wiet smoorde . Maar nu paar weken verder weet hij sommige dingen niet meer wat hij gezegd heeft tegen mij. Is dat zo als men wiet smoort dat je geheugen ff weg is? of ben ik verkeerd?

    kan er mij iemand ff helpen.

    groeten
    sascha

    #2
    Re: ff een vraagje over wiet

    hangt ervan hoe stoned je wel bent :p
    het is volgens mij wel niet zo dat je geen controle hebt over je daden zoals bij alcohol als je echt heel zat bent ofzo.

    Ja, het is wel zo dat wanneer je gesmoord hebt dat je bepaalde dingen niet meer weet in die periode dat je "onder invloed" was. Maar dit gaat dan meestal over details...

    Zo gebeurt het soms dat ik naar een film kijk met een joint in mn handen en dat ik die film dan enkele dagen later kan herbekijken zonder mij er teveel van te herinneren maar nogmaals, het hangt ervan af hoe "stoned" je toen wel was.
    Het tast dus je kortetermijn geheugen van toen je aan het smoren was een beetje aan. Ook als ik veel gesmoord heb tijdens een paar dagen, dan ben ik de volgende dagen een klein beetje vergeetachtig/verstrooid. Maar dit gaat dan weer weg na enkele (1 of 2) dagen.

    hopelijk heeft dit jou een beetje geholpen

    groetjes
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    Comment


      #3
      Re: ff een vraagje over wiet

      hoi methos,

      dankje hoor voor je bericht. Vind het zo zonde , heb er niks op tegen dat hij smoort , maar paar dagen geleden had ik met hem een gesprek , en was die heel stoned , hij begon daar totaal onzin uit te spreken, hij wist psies niet wat hij zei , draaide alles om , in mijn insziens vertelde hij onwaarheden. Dus zoals ik jou begrijp weet hij dus dingen in detail niet meer dan? dat is hij totaal dan vergeten? Maar kan het ook zijn dat als men wiet smoort en heel hard stoned is dat men dan niet weet wat men zegt tegen iemand? Zegt men dan van alle onzin en onwaarheden of ben ik verkeerd, tegen als men gene wiet smoort?

      groetjes
      sascha

      Comment


        #4
        Re: ff een vraagje over wiet

        Dan ben je schijteweg! Niet doen of je ontploft!
        Last edited by ; 13 March 2009, 05:33.

        Comment


          #5
          Re: ff een vraagje over wiet

          hmm... volgens mij was het gesprek over emotionele/gevoelige dingen?

          het is ook zo dat cannabis bepaalde gevoelens gaat versterken... zo ben ik soms extra lief tegen mijn vriendin maar dit betekent natuurlijk niet dat ik het niet meen.

          maar zoals cannaboy zegt; als je zo'n gesprekken wilt voeren met hem dan doe je dat best wanneer hij nuchter is...

          als hij nooit nuchter is jah ... dan is hij mss niet wat je zoekt

          groetjes
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #6
            Re: ff een vraagje over wiet

            nouja dat is het nu net,

            int weekend met dat gesprek was die niet nuchter , en aan de zee als ik hem leren kennen heb wel, maarja ik wist dat toen niet op dat moment he. En hij ging me niet meer aanspreken , hij was op zn tenen getrapt , etc . En gisteren sprak hij me ineens terug aan , als dat hij er niks meer van weet van dat gesprek , dusja ik weet het ook niet allemaal juist.

            Maar toch bedankt voor jullie hulp.

            grtjes
            sascha

            Comment


              #7
              Re: ff een vraagje over wiet

              Je komt in een ander "level" in je gedachten, daardoor kun je je soms dingen niet herinneren als je terug op je normale denk-level bent. De kans is groot dat als ie niet nuchter is, zich wel alles weer herinnerd, maar dat hoeft niet.

              wiet in combinatie met andere middelen kan gedrag enz. veranderen. Zou zelf echter wel opletten dan als ie idd dingen door elkaar gebruikt. biertje(alcohol) of andere middelen. dat word dan lastig communiceren met iemand

              good luck!

              Comment

              Bezig...
              X