Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NL Coffeeshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    NL Coffeeshop

    Korting op 420shop

    #2
    Re: NL Coffeeshop

    Wat zit dan precies in die 'voordeelzakjes'? Want als die prijs dan ineens zoveel lager zou liggen dan zal het wel ergens schelen (zal dus hoogstwaarschijnlijk mee gesjoemeld of van lagere kwaliteit zijn). Heb persoonlijk geen ervaring daarmee maar ik ga al heel me leven voor het maximum aan kwaliteit, de prijs zal mij dan ook -meestal althans- worst wezen... Zeker voor wiet kan ik me goed inbeelden dat je liefst gewoon goeie kwaliteit wil, daarvoor moet je dan maar iets meer betalen

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Re: NL Coffeeshop

      Als er actie is dat staat dat toch meestal wel aangegeven waar je het afhaald, denk ik.

      Comment


        #4
        Last edited by Jointjedraaien; 19 March 2009, 11:25.

        Comment


          #5
          Re: NL Coffeeshop

          shop bij ons heeft dat wel 5 gr voor 30 euro sneeuwitje noemen ze die soort

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: NL Coffeeshop


              ja klopt in beverwijk doen ze daar aan als je daar haal voor 25 heb je iets van 4 a 5 gram en als je het lief vraag kan je dat 3 x doen dus heb je meteen 15 gram heel slim
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: NL Coffeeshop

                Dat 'lief' vragen zou ik toch maar niet te hard roepen

                De meeste shops zijn daar niet zo gretig op, dikwijls afhankelijk van hoe streng de stad of gemeente is, omdat de kans groot is dat ze er problemen mee krijgen of zelfs tot sluiting verplicht kunnen worden.

                Ik ken ook wel enkele shops waar ze het bij vaste klanten wel doen, maar zeker niet bij iemand die daar voor het eerst komt.

                Comment


                  #9
                  Re: NL Coffeeshop

                  "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"


                  Ik ga het eerst is proberen en wie weet, als het me bevalt zal ik misschien wel een vaste klant worden!!!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door leo28 View Post
                    shop bij ons heeft dat wel 5 gr voor 30 euro sneeuwitje noemen ze die soort
                    Ik ken een coffeeshop hier in de buurt waar ze sneeuwitje verkopen. De super fly. Maar het is daar erg duur en je krijgt daar jammer genoeg ook geen grote toppen. En in Haarlem (ik geloof de willie wortel) had je eerst een actie dat je voor 25 euro een ''voordeel zak'' had. Maar daar kan je geloof ik niet twee verschillende soorten halen. Dan denken ze gelijk dat je voor iemand anders haalt .

                    Comment


                      #11
                      commerce iedereen wil geld verdienen
                      als het goed is wil ik ervoor betalen
                      is het echt bocht dan zien ze mij niet meer
                      simpel

                      Comment


                        #12
                        bij ons is krijg je als je 5 gram haalt 5 euro korting,

                        vb als je 5 gr wiet van 8 euro per gram haalt, kost het normaal 40 en nu 35

                        4 gr is dan dus 32 euro en 5 gr is 35 euro, of gewoon een euro per gram korting

                        Comment


                          #13
                          dat is goed geregeld mogen ze in breda ook invoeren
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          Bezig...
                          X