Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heftige Bad Trip!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heftige Bad Trip!

    Korting op 420shop
    Hallo beste mede-rokers,

    Allereerst wil ik zeggen dat ik niet vaak heb geblowd enzo, en er dus ook totaal geen verstand van heb..

    Het begon allemaal 2 maanden terug, we rookten wat jointjes zo nu en dan (2/3 keer per week) met White Widow wiet, dit was volgens een vriend van mij wel goede.
    Na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik tot mijn beslissing een Bong te kopen en het daar mee te gaan roken..
    Dit was dus geen goed idee.. Het begon allemaal prettig, beetje branderig in de longen.. maar goed, verder wel een lachkick gehad en een eetkick, maar na een half uurtje begon ik paniekaanvallen te krijgen, en ik dacht serieus dat ik dood ging..
    Ik heb dit allemaal opgezocht en ben erachter gekomen dat dit wel normaal is, alleen nu 4 dagen later (we rookten afgelopen donderdag avond) ben ik soms nog steeds wat duizelig..

    Nu is mijn vraag: Herkent iemand dit? is dit normaal? of moet ik me zorgen maken?

    Graag serieus antwoorden en me niet nog panischer maken dan ik al ben, ik slaap er namelijk erg slecht door!

    Dank jullie wel!

    #2
    Re: Heftige Bad Trip!

    Hmm, wat jij beschrijft doet mij denken aan wat ik soms heb.
    Dat is als ik echt knetterstoned in mn bed beland dat ik soms gewoon veel te stoned zit en dat is niet meer prettig.

    Comment


      #3
      Re: Heftige Bad Trip!

      Cannabis versterkt je gemoedstoestand! zorg dus dat je lekker in je vel zit als je rookt. Verder is een bong natuurlijk wat anders dan een jointjemet weinig in de hit is veel heftiger. Vaak zie je dat mensen die te veel gebruiken dat men onbewust gaat hyperventileren wat weer lintelingen hartkloppingen en angst kan geven. Merk je dat je te veel op hebt drink iets zoets, zuiker versneld de afbraak van thc

      lees deze maar eens http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ren-in-Zeeland

      Comment


        #4
        Re: Heftige Bad Trip!

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Cannabis versterkt je gemoedstoestand! zorg dus dat je lekker in je vel zit als je rookt. Verder is een bong natuurlijk wat anders dan een jointjemet weinig in de hit is veel heftiger. Vaak zie je dat mensen die te veel gebruiken dat men onbewust gaat hyperventileren wat weer lintelingen hartkloppingen en angst kan geven. Merk je dat je te veel op hebt drink iets zoets, zuiker versneld de afbraak van thc

        lees deze maar eens http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ren-in-Zeeland
        Ja ik heb ook vaak last van Hyperventileren, maar is het normaal dat ik nu nog duizelig ben soms? of komt dat misschien ook van de Hyperventilatie?

        Comment


          #5
          Re: Heftige Bad Trip!

          Cannabis is na 2 uur echt wel uit je bloed en zou daarna dus ook geen effect meer moeten hebben, een rest deel sla je op in je lichaamsvetten waar het ook weer langzaam uit vrijkomt maar dit is in zoon geringe mate dat het geen psychisch effect meer heeft, je duizeligheid heeft dus een andere oorzaak, zou eens bij de huisarts je bloeddruk laten opmeten

          Comment


            #6
            Re: Heftige Bad Trip!

            wat monty zegt idd, als je een matige roker bent zou ik me niet teveel zorgen maken over de duur van je tripje. Wellicht zorgt dit voor wat eerbied voor het groene kruid ->er zitten tricky kantjes aan die omzichtig gebruik aanmoedigen.

            Als je je zorgen maakt over je gezondheid of er is iets lichamelijks veranderd zou ik altijd de dokter eens bezoeken. Duizeligheid is onhandig dus de moeite van het bezoekje waard
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Heftige Bad Trip!

              Het lijkt me het waarschijnlijkst dat je geschrokken bent, en nu even niet lekker in je vel zit. Misschien heeft je duizeligheid daarmee te maken, of misschien zit er een griepje aan te komen.

              Vergeet niet dat wiet GEEN dodelijke dosis heeft. Je kan er een kilo van opeten/oproken zonder blijvende schade. Het is heel onwaarschijnlijk dat je van een keertje te veel blowen klachten overhoud. Relax.

              Mocht je toch een arts willen raadplegen (en dat kan nooit kwaad) weet dan dat artsen een beroepsgeheim hebben. Je blowen is veilig bij je arts, en hij/zij zal er ook niet van opkijken.

              Ik ben zelf een keer door de hel gegaan nadat ik een nieuwe waterpijp had getest. Vreselijk, maar het gaat gewoon weer over.

              Comment


                #8
                Re: Heftige Bad Trip!

                Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                Mocht je toch een arts willen raadplegen (en dat kan nooit kwaad) weet dan dat artsen een beroepsgeheim hebben. Je blowen is veilig bij je arts, en hij/zij zal er ook niet van opkijken.
                bedenk wel dat je met die info bij een drukbezette arts snel het gesprek richting de psychische hoek kan dwingen, terwijl je juist bij hem zou moeten zijn voor basis lichamelijk onderzoek n.a.v. de klacht "duizeligheid". ik breng zoiets ter sprake als hij z'n vragenrondje en onderzoekjes heeft gedaan, en we zitten te babbelen over meer exotische oorzaken.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Heftige Bad Trip!

                  In een dergelijke situatie helpt een flinke dosis vitamine C erg snel. Mij overkomt dit soort dingen nooit meer, maar ik kan me vroeger in mijn jeugd nog wel een vergissing hier en daar herinneren. Het beste dat je op dat moment kunt denken is dat je uiteindelijk toch wint. Na een paar uurtjes is het gewoon uitgewerkt.
                  Wat je vaak zit bij beginnende en jonge blowers is dat ze het randje proberen op te zoeken. Nou dat randje heb je dus gevonden, voortaan wat minder hard van stapel lopen is mijn advies.

                  Comment


                    #10
                    Re: Heftige Bad Trip!

                    goed eten zegt de dokter en goed drinken

                    Comment

                    Bezig...
                    X