Verslaafd, dankzij dit forum.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #1

    Verslaafd, dankzij dit forum.

    Korting op 420shop
    Ik weet niet meer wie op dit forum de TV-serie "weeds" noemde - maar hij/zij had wel even mogen vermelden dat die serie ZWAAR verslavend is. Het begon allemaal best leuk, met een afleveringetje per dag, maar een week later zit ik ondertussen op vier afleveringen per dag, en nog 6 seizoenen te gaan.

    Misschien is cannabis op zichzelf een onschuldig goedje, maar TV-series erover horen toch echt thuis in de opium-wet.

    Dat cannabis geen gateway-drug is is dus ook onzin. Het begint met een onschuldig jointje, maar voor je het weet zit je met een zware verslaving aan series en documentaires over het spul.

    Waar is het CDA wanneer je hun betutteling nodig hebt!?

    Toch een lichtpuntje: Mijn Doctor Who verslaving is opeens als sneeuw voor de zon verdwenen.
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

    gelukkig is 6 bier op een avond sociaalmaatschappelijk geaccepteerd
    en in het weekend een fles jack erbij omdat het kan en mag... gelukkig is dit geen drugs anders zou ik het nooit doen!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • delange021080
      Senior Stoner
      • Jul 2011
      • 41

      #3
      Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

      hehe weeds is een verslavende serie kan je zo er nog een paar opnoemen BREAKING BAD (crystal meth serie),TRUE blood
      en voor same met de kids nen futurama. alles is verslavend, is gewoon hoe je in je hoofd bent ingesteld, I think

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

        zo ben ik zwaar verslaafd aan ademen, eigenlijk al sinds mn geboorte. Erin gegoten met de paplepel, toen ik eens wou stoppen werd ik me toch in mekaar geslagen joh!

        maar "supertuxkart" is ook een punt van zorg > elke keer als ik in een gewone auto stap zit ik om me heen te kijken naar exploderende gebakjes
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Homegrown
          Retired
          • Jul 2009
          • 253

          #5
          Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

          Cannabis is een gateway drug, naar m'n koelkast...

          Comment

          • smokeykev
            Retired
            • Mar 2009
            • 1533

            #6
            Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

            moet IDEAL is proberen
            ook 7 seizoenen blowwolken en shroomsgetrip haha

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

              Ben wel verslaaft aan het forum zelf, ghehehehe

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                ............
                Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:01.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Cornelus
                  Retired
                  • Sep 2011
                  • 1

                  #9
                  Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                  Was ik net van mijn Weeds-verslaving af (bij gebrek aan nieuwe aanvoer)... Komt er zo'n mafkees voorbij om "IDEAL" aan te bevelen. Je wordt bedankt!
                  Aflevering 1 staat te downloaden. Met een beetje pech kost me dit weer een paar weken van mijn leven.

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #10
                    Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                    mij mag je ook met iDeal betalen als je zo graag wilt
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • abyker
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 81

                      #11
                      Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                      Naast mijn nicotine verslaving zoek ik nog iets ben dus druk bezig om Weeds te downloaden ik weet ik ben gewaarschuwd maar ja verslaving is verslavend.
                      Groet

                      Comment

                      • smokeykev
                        Retired
                        • Mar 2009
                        • 1533

                        #12
                        Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                        Links deleted... sorry als het verboden was...
                        voor de mensen die ze nog willen google: thepiratebay en daar IDEAL S ingeven
                        Laat maar weten als je gaat downloaden dan seed ik wel ff
                        Last edited by smokeykev; 18 September 2011, 00:58.

                        Comment

                        • abyker
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 81

                          #13
                          Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                          Dank je Eefenkevin ik heb op het moment al 60% van de hele serie binnen, het wordt weer leuk binnenkort, dank voor je aanbod

                          groet,

                          Abyker
                          Groet

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                            ..........................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:02.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • abyker
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 81

                              #15
                              Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                              Eefenkevin ik vergis me dat was van weeds, dus erg bedankt voor de links, alhoewel het vannacht niets meer wordt ik stop er zo mee.

                              groet,

                              Abyker
                              Groet

                              Comment

                              Bezig...