Verslaafd, dankzij dit forum.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeykev
    Retired
    • Mar 2009
    • 1533

    #16
    Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

    Deleted... was dubbelpost sorry
    Last edited by smokeykev; 18 September 2011, 00:55.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #17
      Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

      .............
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:02.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #18
        Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

        Voor de duidelijkheid... het is mijn aanbod niet
        In de eerste plaats van BBC :-p
        maar het is gewoon een goeie serie... heb ze zelf eerst gedownload en heb ze ondertussen besteld op DVD..
        maar geld uitgeven aan DVD's die ik mss ni goe ga vinden vind ek ni echt slim..

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #19
          Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

          ...................
          Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:02.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • smokeykev
            Retired
            • Mar 2009
            • 1533

            #20
            Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

            paar voorsmaakjes

            Comment

            • abyker
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 81

              #21
              Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

              Ik denk ik heb de smaak te pakken genoeg weeds om ideal er achter aan te verslinden ik ben een tijdje zoet maar ik weet na deze dosis kom ik hier terug om te vragen voor meer.
              Ik geef het toe ik raak al verslaafd dankzij dit forum.
              Groet

              Comment

              • miljow
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 123

                #22
                Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                Haaahahahahaa!!!

                Comment

                • abyker
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 81

                  #23
                  Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                  Zouden we hier ook niet zoiets kunnen maken zoals Groene Tijden Jointje draaien of Medisch Cannabis Oost?
                  Groet

                  Comment

                  • WinterWolf
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2010
                    • 108

                    #24
                    Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                    Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin
                    paar voorsmaakjes
                    héé, welke serie is dat? Heb zelf het geluk gehad om Weeds al van in het begin te volgen, moet nu telkens wachten tot er nieuwe komt

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #25
                      Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                      das ideal mege clip ghehehe

                      maar ik blijf verslaaaft aan jd , ghehhee

                      Comment

                      • smokeykev
                        Retired
                        • Mar 2009
                        • 1533

                        #26
                        Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                        is idd IDEAL, downloadlinks voor alle 7 seizoenen op aanvraag
                        of als het toch toegestaan is post ik ze hier terug!!
                        en idd monty, zat toen zelf stronken voor de tv half te spacen

                        Comment

                        • Blani
                          Ultra Grower
                          • Jun 2011
                          • 2004

                          #27
                          Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                          Nee, IDEAL vind ik niet geweldig. Ik versta er maar de helft van, en de smeerboel is te slecht voor mijn eetlust. Nee, dan maar terug naar Doctor Who. De 2005-serie was briljant.

                          En braaf wachten op de volgende afleveringen van Weeds, Breaking Bad en House...

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #28
                            Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                            nou, doe mij dan maar Shaun het schaap hoor
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #29
                              Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                              Shaun rules, daar kan ik me echt scheef mee lachen.

                              Comment

                              • smokeykev
                                Retired
                                • Mar 2009
                                • 1533

                                #30
                                Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

                                daarstraks was ie met een beerkanon op vliegende varkens aan het schieten... vond het best wel geinig ja

                                Comment

                                Bezig...