En voor Fenderbender , welke plaats?
Gelukkig uiteinde ( moet dat aan elkaar!?)
Collapse
X
-
Gelukkig uiteinde ( moet dat aan elkaar!?)
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
Jij ook gelukkig uit einde trav.
Hmmm, voelt niet goed zo dus doe maar aan elkaar.
Enneh.....enneh.... snotver...... het ligt op het puntje van mijn tong....... het is in eueueueueuh....
​​​​​
-
Comment
-
Guten Rutsch!!
Euhm ja wss is rechts net uit het beeld het stadhuis van Groningen ofzo..
Da was geen moeilijke, gezien de vorige twee Groningen waren dacht ik, hij is niet aan het travellen dus maar eerst Groningen Kerstmarkt gezocht, me dan op de locatie gezet in maps en het dak van dat gebouw rechts boven was meteen te herkennen.Comment
-
-
Jullie ook een gezond 2025 (alweer)) gewenst, kerst doe ik niet aan
En wat Hork zei, goed geschreven.
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."Comment









Comment