Gebed

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #1

    Gebed

    Korting op 420shop
    Athos, niet bestaande God der atheisten,
    Je luistert vast niet naar mijn gebed.

    Toch wil ik vragen, aan Wie ook moge luisteren,
    Alstublieft! Breek de ondraaglijke spanning,
    Beeindig het onmenselijke wachten,
    Dwing mij niet tot een wanhoopsdaad...

    ... Laat die trichomen nou godverju een keer bruin worden!

    bijnaklaar.jpg
  • meijneke
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2011
    • 74

    #2
    Re: Gebed

    hahahah lachuuu

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: Gebed

      onze wietplant, die in de tuin staat
      uw toppen worden geheiligd
      uw oogst kome
      uw THC scheidt zich af
      het liefst eigenlijk overal

      Geef ons heden onze dagelijkse blow
      en vergeef ons onze kweekmissers
      gelijk ook wij u vergeven voor het boven de schutting uitkomen

      en leidt ons niet naar budrot
      en verlos ons van spint en rupsjes
      want voor u is de tuin
      en het water en de voeding

      tot 'n week voor de oogst
      amen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Blani
        Ultra Grower
        • Jun 2011
        • 2004

        #4
        Re: Gebed

        Ik heb gezondigd. Ik heb me vergrepen aan een maagdelijke, al-te-jonge plant.

        Nee, ik heb geen spijt.

        Ik heb een klein zij-topje afgeknipt, 3 uur gedroogd op de VSA en opgerookt. Okee, 't is te vroeg geoogst en te snel gedroogd - net als de wiet van de koffieshop. Het was wel een heeeel prettige kennismaking met mijn eerste eigen kweek: Zo'n topje van een Peacemaker. Het gaf nog niet helemaal de "narcotische stoned" die me beloofd was, maar dat komt wel goed. Dan nog netjes curen, en dan heb ik meer wiet dan ik ooit in mijn leven gehad heb - en nog lekker ook!

        Dank, Godin der Planten. Ik zal morgen opnieuw een emmer water aan U offeren.

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Gebed

          Ghehehehe, laat het je smaken.

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Gebed

            keihandige dingen die VSA's
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Blani
              Ultra Grower
              • Jun 2011
              • 2004

              #7
              Re: Gebed

              Ik heb voor de verkeerde god gebeden en een andere god jaloers gemaakt... Dat zal me leren. Volgende keer gebruik ik de Griekse methode: Offeren aan ALLE goden.

              Ik heb bruine trichomen, maar gemengd met zowel heldere als melkachtige trichomen. Een of andere god wil blijkbaar dat ik losse trichomen ga oogsten. Heeft er iemand een heeeel klein pincetje voor me?

              Comment

              Bezig...