Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba zoekt hulp!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubba zoekt hulp!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen vandaag is de box met al het professioneel kappers materiaal van mijn vriendin gestolen!
    Alles wat erin zat betekend voor haar wat wiet voor ons betekend, een heleboel dus.

    Mijn oproep naar jullie toe is als er eventueel mensen zijn die kappers matriaal hebben zoals:
    - kapperschaar
    - fedder
    - scheermes ( van in de oude tijd)
    - Spatola
    - efileerschaar
    - nekborstels
    - verdelingsspelden
    - opsteekspelden
    - proffesionele haar producten


    Mocht je iets van bovenstaande hebben Pm me gerust je zal me vriendin terug super gelukkig maken!
    Gratis knip beurt voor ieder die kan helpen !!!

    Groetjes Bubba
    sigpic

    #2
    Re: Bubba zoekt hulp!

    Klote voor je vriendin bubz dat spul in nog best duur

    Als ik iets vind dan hoor je het!

    suc6
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Bubba zoekt hulp!

      ik ga alle kapperszaken van roeselare doen kheb toch tijd. Tis voor goeie doel g zo zijn we wel op jd........... anders ook zne hihi

      Comment


        #4
        Re: Bubba zoekt hulp!

        ik zal eens navraag doen, eens kijken of iemand nog wat heeft liggen

        ma idd klote dat ze het gejat hebben

        als ik meer weet of iets heb meldt ik het
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment


          #5
          Re: Bubba zoekt hulp!

          thx vader, ieder beetje is welkom
          nice wjw !! kheb ier ook al eens gevraagt in de ronde, ze gaan eens kijken wat ze hebben. maar ze zijn niet happig op het afgeven van gerief ...
          Kheb het net ook eens afgeneusd en als ze alles terug wil zal het haar ong 250 a 300 kosten

          Hopelijk kunnen we zoveel mogelijk uitsparen door het werk van jullie medegrowers
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Bubba zoekt hulp!

            gasten hadden zeker dringen een knipbeurt nodig , maar de kapperzaken waren inmiddels gesloten..

            spijtig volk

            als ik ergens tegen aan loop zal ik het jou kant op slingeren

            succes!
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Bubba zoekt hulp!

              Idd, wat ben je daar nu mee als je zelf geen kapper bent...
              Een maat van me is onlangs zelfstandig landmeter geworden. Een heuse investering als je op jezelf gaat beginnen. Tijdens het werk was hij aan het opmeten en stond aan de andere kant in het veld. Stopt er een auto met noord-Franse nummerplaat (kon hij zien uit de verte maar het kenteken lezen was er niet bij), kerel springt over de prikkeldraad en stopt het statiefje in de auto.
              50.000 € kost zon ding en is eigenlijk de grootste investering die hij moeten doen heeft. Eikels!!!

              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Bubba zoekt hulp!

                IK kan je helaas niet helpen aan spullen.
                Maar veel kan je hier redelijk krijgen: http://www.okdvgroomingproducts.com/shop/default.asp

                Dezelfde schaar is blijkbaar goedkoper als je hem in het trim handel koopt.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Bubba zoekt hulp!

                  Helaas kan ik je ook niet helpen, gebruik al meer dan 15 jaar een scheermes i.p.v. kapperschaar.
                  (en droevig dat je mensen moet bestelen van zulke speciale spullen, iemand zijn of haar brood uit de mond stelen: BAH!!!!)

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubba zoekt hulp!

                    Bedankt voor jullie reacties en de moeite die jullie doen.^^
                    het inderdaad walgelijk om iemands brood af te nemen, en dan al zeker als het investering is van 50.000 @ sir.

                    Ik hoop nog steeds dat er toevallig iets uit de bus komt, een goeie samaritaan die box terug brengt of gwn wat gerief dat we kunnen recupereren..
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Bubba zoekt hulp!

                      Stelen doe je niet van particulieren , wees dan een vent en zet een knalkraak bij de Nederlandse Bank of voor mijn part Europol ofzo (dat zal ze leren de stiekemerds)

                      Rot Bubba, heb het met je vrouwtje te doen. Vooral ook omdat de dieven wel niet gerekend zullen hebben op deze buit, en die dus binnen no time ergens in de vuilnisbak beland. Kapperspullen kan ik je -om dezelfde reden als vale- niet aan helpen maar mocht ik ergens tegen aan lopen ben je de eerste die het hoort.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Bubba zoekt hulp!

                        Ja das een gedacht MW, de vuilbakken checken in de buurt. Vonden zo ooit nog eens portefuille terug, leeggemaakt uiteraard. Maar dan heb je toch al je documenten terug!

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Bubba zoekt hulp!

                          merci moreweed, we hebben de buurt al beetje uitgekamd een geen box te bespeuren, kdenk niet dat ze de tijd genomen hebben om dit in de buurt te doen,eereder meenemen en weg wezen.
                          Toch hopek nog steeds dat het uitkomt, me vriedin heeft de hoop al opgegeven
                          grtz
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Bubba zoekt hulp!

                            damn rippers eeh , kzou je ook wel helpen als ik daarvan iets had liggen ... succes met de zoektocht en hou de hoop, erin


                            Grtz Hash
                            Geniet nooit met mate !

                            Comment


                              #15
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X