Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fysieke growshops

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Fysieke growshops

Korting op 420shop
    Olaa tuinders,

vraagje.. vanwege m’n zoektocht naar mn nieuwe lamp ben ik opzoek naar een growshop die dat ook kan leveren… online staat de wereld aan m’n voeten maar zodra boswachter iets contant wilt afrekenen wordt de wereld steeds kleiner..

nu heb ik al contact gehad met mhd net over de grens en cityplants in weert( die bellen me nog terug)

maar de vraag aan jullie is, waar zijn er nog growshops waar ik terecht kan. Kilometers wil ik graag maken voor wat service.. zit in Limburg dus zolang ik niet naar Friesland Groningen of Drenthe hoef is het geen probleem.

alvast bedankt voor het mee denken!

groetjes thoes

Ik ga in Selfkant, achter Sittard.

daar liggen er 2 achter elkaar, cash betalen. 1 Verkoopt ook stekken maar die zagen er niet zo fijn uit.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Nice Tnx

Cityplants in Weert niet zo`n goed ervaring mee, beetje ongeïnteresseerd allemaal, mhd kom ik geregeld en altijd in voor een praatje.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Kom bij beide graag, wordt bij allebei goed geholpen. Maar snap wel wat je bedoelt.. ze zijn daar altijd bezig.. maar ligt ook beetje aan wie aanwezig is. Heb daar is paar jaar geleden m’n wiet laten testen, toen was ik daar een uurtje of zo was hartstikke gezellig. Honden liefhebbers blijkbaar dus neem je hond mee 😂

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Had Benthe ook altijd mee naar een growshop hier, ze liep kris kras door het magazijn. De geur van wiet is ze van pup af aan bekend mee lol.

In Nijmegen zou Plantarium een doorstart gemaakt hebben. Ossendrecht No Mercy. Urban en Alien in Zeeuws Vlaanderen

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Cannafair in Düsseldorf ik ga daar de zondag naar toe. Kijken wat ze allemaal weer op de markt hebben gegooid

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik ga Zaterdag.

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      10€ duurder zag ik🤷🏼‍♂️ en denk ook drukker😮
Bezig...
X