Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pasje ingescand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    pasje ingescand

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    ik vroeg mij af of er gevolgen zijn wanneer je pasje is ingescand in een coffeeshop?
    na enige tijd gestopt te zijn met blowen, heb ik besloten om de afgelopen weekend nog eens mijn jeugdige herrineringen op te halen door wat wiet te gaan kopen bij de noorderburen. zo ben ik in 'black widow' te maastricht terecht gekomen. bij de eerste instantie werd mijn pas ingescand, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. mss omdat ik ook al zolang uit te scene was, is alles een beetje veranderd. nu mijn vraag is, kom er gevolgen doordat ze nu mijn id hebben? ik heb ook maar 5g gekocht...

    #2
    Re: pasje ingescand

    ja hoor, morgen deurwaarder aan de deur voor je hele inboedel, je C4 ligt klaar volgende werkdag en je vrouw heeft ook al de scheiding aangevraagt
    neenee hoor, in het slechtste geval weet 'men' nu dat je blowt, je persoonlijkheid, kennis ed veranderen er niet door dus geen rede voor iemand om je nu anders te behandelen, doen ze dit toch zijn ze het in mijn ogen ni waard je te kennen...
    Dat pasjessysteem is in eerste instantie om ervoor te zorgen dat je niet je 5 gram gaat kopen, MCdo-tje gaat eten en paar uurtjes erna weer es 5 gr gaat kopen...
    In tweede instantie zal dit de NL belastingsdienst ook een beter idee moeten geven over de inkomsten van de shop

    gewoon lekker zelf kweken, als je hem goed bewaard blijft je oogst normaal levenslang houdbaar (en anders help ik je wel om het op te krijgen )

    Comment

    Bezig...
    X