Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taxateur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Taxateur

Korting op 420shop
    Mensen van het goede leven,

ik krijg een taxateur over de vloer ivm m’n koopwoning. Ik weet dat ik niet verplicht ben om alle ruimtes open te stellen alleen dat kan wel invloed hebben.

heeft iemand hier ervaring mee en hoe heb je dit dilemma aangepakt? 50 schades of grey kamer er van gemaakt?

De opgang vervuilen met doorgestempeld ondergoed, volgespoten doeken en je vrouw opsluiten met een krups koffiemachine terwijl ze keihard vieze filmpjes kijkt.

Hier wordt ff gewerkt meneer. De afmetingen zijn blablabla.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Tja..

Ik zit in een vergelijkbare situatie. Komt hier een bouwkundige de boel bekijken.
      Daarom heb ik een diy houten kast gemaakt. Die ziet er vanaf de buitenkant gewoon uit als een (vrij lelijke) kast..

De taxateur wilt waarschijnlijk het oppervlakte van de woning weten. Vaak gaan ze dat zelf even nameten ook...

Als hij niet in de kamer kan zou dat wel aardig invloed kunnen hebben op de waarde.. ga jij het kopen of verkopen?

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ivm overwaarde, Ik blijf gewoon zitten.

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Check... Tja die overwaarde kan natuurlijk wel interessant zijb om een tal van redenen. Tenminste als je ook eigenaar bent.

Ik zou serieus het hele spul ff opdoeken voor de taxateur.
        Kan maar zo 10-30.000 euro verschil maken.
        Voor dat geld wil je wel ff wat moeite doen toch?

Dagje of 2 werk..
        Snel verdiend!
    Bezig...
    X