Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste jointje van mijn eerste oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste jointje van mijn eerste oogst

    Korting op 420shop
    Oh, wat ben ik blij!

    Ik had een paar problemen met commerciele wiet: Het is duur, het stinkt, je weet niet wat voor rotzooi erin zit, en er zit (naar mijn smaak) te weinig CBD in. Ik hou van couchlock-wietjes. Dus heb ik vier maanden geleden mijn eerste eigen kweek opgezet - en wow, wat een succes!

    De smaak is al goed, en gaat nog beter worden over de komende weken. De couchlock van mijn Maroc-plant is exact wat ik zocht, en de Ketama/Afghan-Kush/Peacemaker komen ook wel op. Met de gratis White Widow kan ik altijd nog iemand blijmaken.

    En wat een berg wiet heb ik in huis! Ik blow al 30 jaar, maar zo'n voorraad heb ik nog nooit gehad, op geen stukken na!

    Ja, zelf kweken is alles wat ik me ervan had voorgesteld. Met dank aan dit forum: Zonder de handleidingen en kweekverslagen was het me niet gelukt.

    Dinsdagmiddag:
    vlakvooroogst.jpg

    Dinsdagavond:
    geoogst.jpg

    #2
    Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

    Zoo dat ziet er mooi uit, leuk dat het je zo bevalt. Ik zelf hou ook van couchlock wiet.
    Je weet dat je oogst goed is als je lange vloei industri-size doos eerder op is dan je wiet!

    Comment


      #3
      Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

      Nice!!
      Smookse, je hebt het nodig
      En een wel verdiend; Enjoy!

      Comment


        #4
        Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

        ................
        Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:07.

        Comment


          #5
          Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

          Mooi, maar heb je niet iets te vroeg geoogst?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

            Ik had liever nog een week gewacht, maar ik zag in de ene hoek van mijn hok kleine witte vliegjes (witte vlieg?) en in de tegenoverliggende hoek luizen. Het leek me te laat in de bloei om nog gif te spuiten (of mijten uit ze zetten), dus heb ik besloten te oogsten.

            De helft van de pistels waren bruin (zeker onderaan de planten), en 10% van de trichomen. Vrijwel alle trichomen waren mat. Alleen de White Widow in het midden is echt te vroeg geoogst. Die is later pas bijgezet in de kast, geregeld zwaar mishandeld (moet je maar geen test-plant zijn in een eerste kweek) en zowiezo geen wietje dat ik zelf gekozen had.

            Ze hadden wat langer gemogen, maar het was ook weer niet echt te vroeg om te oogsten. Ik bedoel: Dit topje ziet er toch best rookbaar uit? Liever zo, dan een week later vol gif of ongedierte...

            laatstepeacemaker.jpg

            Comment


              #7
              Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

              Klopt, en vooral als je zegt dat het heerlijk is
              Had je die White Widow soms gratis van wietzaadjes?
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Eerste jointje van mijn eerste oogst

                Helemaal mee eens Blani, het is goed wanneer het goed is (of alleen maar slechter kan worden...

                Veel plezier gewenst met je groene berg
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X