Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Occupy together.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Occupy together.

    Korting op 420shop
    Occupy Den Haag/ Amsterdam 15 oktober 12:00 uur.
    Beursplein Amsterdam
    Binnenhof/Plein Den Haag

    Hoor jij bij de 1%?


    We zagen eerder de #occupywallstreet protesten ontstaan op 17 September. Zij protesteren voor vrijheid en gelijkheid voor de 99% en kijken daarbij naar Wall Street. De 99% dient niet alleen een eerlijk aandeel te krijgen in de rijkdommen van de wereld, maar ook een gelijk beslissingsrecht te hebben.

    Het kiezen van vertegenwoordigers die hun afspraken niet nakomen is GEEN democratie. Een land dat staatsschulden heeft door de monopoliepositie van de banken op het drukken van geld is GEEN vrij land.
    #OccupyDenHaag is een actie in samenwerking met de #globalchange en #occupytogether protesten. Wij willen door een vreedzaam protest de aandacht op deze onderwerpen vestigen.
    We nodigen iedereen uit om met ons naar oplossingen te zoeken en met ons een verbetering te bewerkstelligen! Vooruitgang, vooruitstreven, samenwerken en bewustwording zijn de sleutelwoorden van deze protesten.

    #2
    Re: Occupy together.

    Oorspronkelijk geplaatst door FrisianSmoke View Post
    Hoor jij bij de 1%?
    nee, ik hoor officieus bij de 0,125% maar gelukkig is dat nooit officieel te boek komen te staan.

    Goed initiatief, maar vergeet in de tussentijd niet de realiteit.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Occupy together.

      De realiteit is dat wij met miljarden zijn, kapitalisme heeft zijn tijd gehad.....

      Volg het al 3 weken op mijn schotel tv, met een glimlach van oor tot oor, ik ben dus ook van de partij...

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: Occupy together.

        Hier een kort filmpje met Michel Moore......


        (http://www.youtube.com/watch?v=KI6Do2mWFxk)

        Grtz.

        Comment


          #5
          Re: Occupy together.

          Al enige tijd zit ik met het gevoel dat dingen niet kloppen, weet niet goed hoe dit te verwoorden maar zie het ongeveer zo...

          Overal zie je dat op belangrijke vlakken tekort word geschoten. Of het nu Zorg, Justitie, infrastructuur, Onderwijs etc. Managers die miljoenen toucheren en vaak falende projecten achterlaten bij vertrek, hetgeen hun nooit aangerekend wordt.
          Kijk dat dan iedereen zo nodig corrupt moet zijn...goed kan ik mee leven. Alleen nog maar tijdelijk werk? ook goed, lekker afwisselend. Maar de manier waarop onschuldige personen telkens meer aan moeten tonen dat ze onschuldig zijn, de enorme bewakingszucht van de overheid dmv camera's, chipkaarten, buurtwachten, aftappen, internet surveilance, etc etc maakt me ziek. Ik wil een overheid die mij laat leven zoals ik wil. Als Nederland echt een democratie is hebben wij iets erover te zeggen.
          Ik ga dat doen 15 oktober en ik hoop dat jullie ook allemaal daar staan. Dit zou best onze laatste kans kunnen zijn om iets in te brengen in de toekomst. Weldra stort onze economy als een kaartenhuis inelkaar (complottheory?). Pensioenen en tegoeden verliezen in rap tempo waarde. Ten favore voor 1%, wij de 99% mogen zometeen verrekken.

          Willen jullie echt een overheid die bepaalt hoe sterk je jointje mag zijn? en welke coffeeshops je bezoekt?
          ik ben hier slechts nog maar een plantje maar als dit jullie niet aanspreekt of tot actie dwingt, bereid je dan maar voor op een volledig verbod op onze hobby. Voor sommigen zit dat namelijk al lang in kannen en kruiken.

          Comment


            #6
            Re: Occupy together.

            ik doe ook mee joh
            ik occupy de OLVstraat hier in men dorp

            Comment


              #7
              Re: Occupy together.

              Oorspronkelijk geplaatst door FrisianSmoke View Post
              Dit zou best onze laatste kans kunnen zijn om iets in te brengen in de toekomst.
              en een uitgelezen kans voor die verziekte overheid jouw smoelwerkje even op de gevoelige plaat te leggen. Onze hobby is al verboden. Onze rechten zijn al verworden tot een farce. Demonstraties worden richting een leegstaand terreintje gebonjourd waar niemand er zogenaamd last van heeft. Ik ga niet, want het enige wapen wat ik zonder bloedspetters kan inzetten tegen de overheid is een beperkte mate van anonimiteit.

              Wat niet wil zeggen dat ik het geen geweldig initiatief vind, en hoop dat er velen zullen gaan. En voor alle duidelijkheid : ik ga niet mee met het overheidsbeleid , en ben er eigenlijk gewoon boos over. onderstaand filmpje verwoordt dat goed

              Last edited by moreweed; 9 October 2011, 19:52.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Occupy together.

                Net als Moreweed heb ook ik er de afgelopen jaren alles aan gedaan mijn leven af te schermen voor de regering. Maar ondanks dat ik in rust en vrede geopereerd heb en nooit overlast veroorzaakte nog ben gepakt ondervind ik wel alle hinder van de enkele die kwaad willen. Slechte broodkwekers die ons allen een slechte naam geven, criminele elementen die het zien als melkkoe.
                Doch zullen alle regels die hiertegen worden opgeworpen enkel en alleen invloed hebben op de eerlijke telers. Immers de fouten schuwen nu alle middellen al niet.
                Ooit zullen we deze tijd in retroperspectief bekijken en onszelf afvragen, hoe hebben we het zover laten komen? Wat zijn we ontzettend stom geweest.

                Comment


                  #9
                  Re: Occupy together.

                  ik heb al 2 jaar geen belastingsbrief teruggestuurd en ben aan het zoeken om in contact te komen met van rossem ivm zen nieuwe partij
                  vlaanderen moet zich afscheuren (liefst zonder WVL die staan te ver achter) eventueel kan daar een stuk NL bij
                  zeveraars buiten en max leeftijd voor ministers 45 jaar en klaar
                  Effectief de verkozenen volgens aantal voorkeursstemmen laten regeren ipv stemmen per partij en dan een of andere droge kloot te krijgen terwijl je enkel voor jonge mensen stemdde...
                  FUCK DIT EN FUCK DAT...
                  Wij leven in een mierenhoop maatschappij genaamd...

                  Comment


                    #10
                    Re: Occupy together.

                    Ik trek ten strijden met dit masker:
                    Vendetta.jpg
                    Ik wilt ze het niet te gemakkelijk maken, JD leden kunnen mij herkennen aan een joint in rechter hand lol....

                    p.s.: op e-bay staan er nog zat.

                    Grtz.

                    Grtz.

                    Comment


                      #11
                      Re: Occupy together.

                      ipv em ff te linken...

                      Comment


                        #12
                        Re: Occupy together.

                        Oorspronkelijk geplaatst door FrisianSmoke View Post
                        Ooit zullen we deze tijd in retroperspectief bekijken en onszelf afvragen, hoe hebben we het zover laten komen? Wat zijn we ontzettend stom geweest.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Occupy together.

                          http://www.ebay.nl/sch/i.html?LH_Pre...&_sop=15&_sc=1

                          @Eefenkevin:das idd wel zo handig, deze is voor de hollanders (goedkoopste), de mileu bewuste revolutionair kan beter even verder zoeken...

                          Grtz.

                          Comment


                            #14
                            Re: Occupy together.

                            respect voor je MW dat je het nog zo diepzichtig KAN bekijken... ik ben 28 en heb de hoop al opgegeven, maar wil vechten voor men zoons hun rechts op een eigen huis en een pensioen later, en dat ze hun eigen keuze kunnen maken ipv de legale harddrugs dagelijks te moeten zien en als paria's behandelt te worden als het om een weedje of pilletje gaat, laat ze hun brommertje opfokken zonder dat het mij men huis moet kosten aan boetes... laat ze eens een flinke rechtse hoek op hun neus krijgen omdat ze aan de kont van iemands vriendinnetje zaten zonder dat ze gelijk een mes tussen hun ribben krijgen...
                            Wij als mens zijn de ouders van onze maatschappij die ons aan het ontglippen is, flinke pets rond de maatschappij zen oren en is flink ter orde roepen!!

                            Kleine anekdote, vorig weekend wou ik met men 2,5 jarig zoontje gaan vissen, niet voor de sport of om het hem te leren maar gewoon om als vader en zoon iets te doen en hem wat met de natuur te laten kennismaken...
                            Ik heb het na 4 uur rondrijden en zoeken achter de juiste instantie voor het visverlof gewoon opgegeven... zo iets simpels als een hengels uitslaan in de dichtsbijzijnste waterloop moet al zo ingewikkeld zijn... en dan schrikken als er mensen in de kou blijven staan...

                            Comment


                              #15
                              Re: Occupy together.

                              Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                              Wij als mens zijn de ouders van onze maatschappij die ons aan het ontglippen is
                              100ptn als je het onderwerp in deze zin kan aanwijzen ^ die gaat in het spreukenboek

                              het eerste stukje van deze film is erg van toepassing (+wat lekkers te roken natuurlijk)
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X