Mis jij iets op dit forum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #31
    Re: Mis jij iets op dit forum

    Tsjee, een zin met een hoofdletter, komma en punten... mmmm

    "De hoofdletter vroeg aan de kleine lettertjes :"wat zullen we eten vandaag?"; waarop de kleine lettertjes -in koor- schreeuwden :"wij willen puntenpap! wij willen puntenpap! En als toetje een komma ja!".

    zeg nou zelf, dat gaat toch meteen helemaal nergens meer over ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Weedjewel
      Special member
      Lucky Member
      • Nov 2010
      • 808

      #32
      Re: Mis jij iets op dit forum

      lol @ moreweed

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #33
        Re: Mis jij iets op dit forum

        ................
        Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:55.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #34
          Re: Mis jij iets op dit forum

          of een speciale tettenwet
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #35
            Re: Mis jij iets op dit forum

            ..................
            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:55.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • WeedoHolic
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 780

              #36
              Re: Mis jij iets op dit forum

              tsjee een zin met een hoofdletter komma en punten mmmm de hoofdletter vroeg aan de kleine lettertjes wat zullen we eten vandaag waarop de kleine lettertjes in koor schreeuwden wij willen puntenpap wij willen puntenpap En als toetje een komma ja zeg nou zelf dat gaat toch meteen helemaal nergens meer over

              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment

              • Greenscene
                Retired
                • Aug 2008
                • 138

                #37
                Re: Mis jij iets op dit forum



                ---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                Meer tetten, minder wetten
                Daar is niet veel meer aan toe te voegen, de man heeft een punt !

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #38
                  Re: Mis jij iets op dit forum

                  Een topic voor low budget growers misschien?
                  en misschien een topic waar elke wiet soort staat ( die bestaat al) maar waar dan ook bij staat, welke smaak hij heeft, hoe het planten was, etc dat je gewoon een wietsoort hier op jd in typt en dat je daar allemaal informatie over vind, want ik vind het nu persoonlijk best moeilijk zoeken.
                  En ik ben het er helemaal mee eens geen nieuwe leden af te snaauwen, " domme vragen bestaan niet "

                  ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

                  Ohhh misschien heb ik nog een leuk ideetje, als bevoorbeeld iemand een vraag stelt in zijn topic, en iemand geeft daarop antwoord, dan kan de gene die de vraag stelde, het antwoord beoordelen met een cijfer, en dan is er bijvoorbeeld elke maand een prijsuitrijking voor de gene met de meeste punten, dus dan heb je niet meer dat mensen nieuwenlingen afsnaauwen maar juist proberen zo goed mogelijk antwoord te geven. Snap je het? ik weet niet of je er iets mee kan, maar wie weet helpt het
                  Nou smoke ze!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #39
                    Re: Mis jij iets op dit forum

                    Weedoholic


                    Taal fouten daar scoor ik toch de meeste punten in das wel een feit.
                    en geloof me ik zelf vind het 100 keer erger dan de personen die over mijn fouten heen vallen
                    Erger nog ik schaam me dood als mensen mij er op aan spreken.
                    Ik heb ADHD da willen zeggen dat het in mijn hooft allemaal anders werkt en gaat. Ik heb dus
                    dyslxie
                    En het ergste van alles is ik kan er niks aan doen....
                    Aangezien dit een forum is voor Hobby kwekers en Medicinaal kwekers zal je hier met sommige dingen moeten leren leven.
                    Dat moet ik ook.
                    Bij deze solly voor al mijn taal fouten maar op het moment dat JIJ er een probleem met heb dan is dat jou probleem en niet meer dat
                    van mij.

                    Laat dit duidelijk zijn en bij deze ik ben niet de enige op dit forum met dit probleem
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • WeedoHolic
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 780

                      #40
                      Re: Mis jij iets op dit forum

                      Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic
                      Wat ik mis en waar ik me soms ook behoorlijk aan kan storen zijn schrijfregels, of beter gezegd het gebrek d'r aan.
                      Je hoeft niet foutloos te schrijven imo, zoals is het nou met 'd' of met 'dt'....
                      Maar probeer iig op z'n minst berichten te posten die beginnen met hoofdletters, eindigen met punten en hier en daar een komma.
                      Zo word het allemaal beter leesbaar zodat anderen je eerder zouden kunnen helpen!
                      'T maakt niet uit dat je mijn post niet goed hebt gelezen, kan met je dyslexi te maken hebben. Ja ken d'r meer, bij mij op school o.a.
                      Excuses voor mijn offensieve taalgebruik, en sterkte.
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #41
                        Re: Mis jij iets op dit forum

                        Zal ik er dan maar een punt achter zetten of liever met Hoofd letter dan maar.
                        Punt coma spatie das toch allemaal zelfde ?
                        Ik snap dat ook niet zitten zoveel toetsen op mijn bord ,en ik gebruik maar de helft,
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...