Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

    Korting op 420shop
    http://www.thesistools.com/web/?id=225106
    Emailadres invullen aan het einde is optioneel; als je op 'nee' klikt kun je alsnog op versturen klikken. Zo is het toch anoniem!
    Last edited by ceBep; 23 November 2011, 22:03. Reden: info over e-mailadres

    #2
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

      Ook ingevuld.

      @Floor: Er wordt aan het eind gevraagd om een email-adres. Dat krijg je niet; je zult het moeten doen met een onzinadres. Dat zal wel voor meer deelnemers gelden: We blijven liever anoniem.

      Overigens kan ik je op een briefje geven dat het cannabis-gebruik niet gaat veranderen, zelfs niet als ze alle coffeeshops sluiten. Kijk maar naar de rest van de wereld: Verbieden en straffen van drugsgebruik heeft geen enkele uitwerking - behalve misschien voor de prijs en de kwaliteit.

      Comment


        #4
        Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

        Ingevuld zonder email adres
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

          En wie bent u, 'Floor' ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

            niet ingegevuld omdat ik geen zin heb om mijn emailadress achter te laten
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment


              #7
              Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

              ingevuld met het emailadres van wijlen prins bernhard
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                Anoniem ingevuld.

                Comment


                  #9
                  Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                  Emailadres invullen aan het einde is optioneel; als je op 'nee' klikt kun je alsnog op versturen klikken. Zo is het toch anoniem! Iedereen bedankt voor de moeite! Toch heb ik nog steeds meer mensen nodig om de equete in te vullen. Overigens denk ik zelf ook niet dat dit het cannabisgebruik van mensen gaat veranderen, maar het is op zich wel handig als ik de resultaten van een enquete heb om mijn mening mee te onderbouwen

                  ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  En wie bent u, 'Floor' ?
                  Ik zit nu in 6vwo en dit is een onderzoek voor mijn profielwerkstuk. Allemaal erg onschuldig dus!

                  Comment


                    #10
                    Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                    Ik heb de info over het "optioneel" invullen van een e-mailadres bij je eerste bericht gezet, misschien zijn er dan meer geneigd om het in te vullen.
                    Succes verder...

                    M.v.g.
                    vale.

                    Comment


                      #11
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                        Ja, die dwingende meerkeuzes waren me ook opgevallen, maar ach... Het is geen zwaar wetenschappelijk onderzoek. De resultaten zijn toch al vertekend doordat de leden van dit forum geen doorsnee zijn van de coffeeshop-bezoekers, en de vrijwilligers die invullen weer geen doorsnee zijn van het forum.

                        Je zou eigenlijk bij een coffeeshop alle klanten moeten ondervragen, een hele dag lang. Wel zorgen dat je voortdurend een joint in je hoofd hebt, anders vertrouwen ze je niet. Niet vergeten de joints later bij de school te declareren als "onkosten".

                        Comment


                          #13
                          Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                          klinkt bijna als jeugdsentiment...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                            ...................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:56.

                            Comment


                              #15
                              Re: Onderzoek cannabisgebruik en de wietpas

                              Bedankt iedereen, en bedankt voor de tips! Het is inderdaad waar dat dit geen zwaar wetenschappelijk onderzoek is, en natuurlijk beperk ik mijn ondervraagden sterk door zo'n enquete online te zetten in plaats van gewoon op straat te gaan staan en mensen aan te spreken. Feit is, dat door omstandigheden op school en met mijn groepje ik nu nog vrij weinig tijd heb om dit profielwerkstuk in elkaar te zetten... en dat het verwerken van de resultaten en zo gewoon toch wat sneller gaat door op deze manier mensen naar hun mening te vragen

                              Comment

                              Bezig...
                              X