Waarom weten we alles beter?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #121
    Re: Waarom weten we alles beter?

    Hjm ik heb er een dikke migraine van gekregen wil jij even mijn plaats in nemen ik ben paar dagen out of game
    God was never on your side..

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #122
      Re: Waarom weten we alles beter?

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      Maar hoe kom het toch dat Extreme alles altijd beter schijn te weten ? en dat More er altijd even in moet haken en dat daarna Vale het meestal wel even komt afronden en dat ik altijd het laatste woord wil hebben
      Dat komt omdat we van woordspelletjes/zinspelingen houden. Dat verluchtigt de discussie. De een geeft een voorzet en de ander kopt hem in.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #123
        Re: Waarom weten we alles beter?

        En dat ik tussendoor nog een half uur aan een reactie zit te schrijven, en later toch weer cancel, omdat ik eigenlijk geen zin heb in de, (excuus) soms zinloze, discussie.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #124
          Re: Waarom weten we alles beter?

          Niemand dwingt je om te participeren in een zinloze discussie. Eigenlijk zonde van dat verspilde halve uur.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #125
            Re: Waarom weten we alles beter?

            Das best wel vreemd je gaat een reactie doen op een berichtje en half weg denk je ineens ik cancel het de vraag waarom begin je er dan aan?
            Wat daagde je zo uit dat je eigenlijk wel wilde reageren maar uit eindelijk besluit om het toch niet te doen.
            Mis je de kop of de staart
            God was never on your side..

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #126
              Re: Waarom weten we alles beter?

              Is ook zonde van de tijd inderdaad.
              Waarom ? Dat verschilt per topic.
              Ik zeg altijd wat ik denk, en dat wordt niet altijd op prijs gesteld.
              Soms als ik een bericht klaar heb denk ik toch, nee dat ga ik niet posten, dan krijg ík gezeur, of een (offtopic) reactie op mijn bericht.
              Of een antwoord is eigenlijk al gegeven, maar wilde ik het nuanceren. Als ik het dan nalees denk ik, ja zoiets was al gezegd

              Vreemd ben ik wel Bella, haha..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #127
                Re: Waarom weten we alles beter?

                QnQ: soms zitten we elkaar te stangen en genieten (althans ik in ieder geval) van elkaars stekelige opmerkingen. In de politiek lijken ze af en toe ook slaande ruzie te krijgen, maar na het debat drinken ze gezellig met elkaar een borrel. Eigenlijk zouden ze liever een joint roken, maar dat mag weer niet van Van Opstelten. Lijkt me overigens wel leuk om bij Schlemmer eens een joint te roken.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #128
                  Re: Waarom weten we alles beter?

                  Ja Q lekker plagen en genieten als je weet wat we daarmee bedoelen vaar je in het zelfde water
                  Tis soort van Play the Game en kijk hoever je kan gaan en probeer dan nog een klein stapje verder te gaan
                  Zeg nooit solly maar doe het met je charme dat doe extreme ook altijd
                  En uiteindelijk heb ik altijd gelijk zo niet dan toch is dat duidelijk?


                  Ik heb het er best moeilijk mee gehad ik wilde zo graag mijn eigen koek huisje maken
                  Het dak ging er op en ineens storte zo de muren in en nu lig alles in de vuilbak
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #129
                    Re: Waarom weten we alles beter?

                    eigen koekhuisje ? bella toch ... gezien het formaat wou je zeker smurfenkindjes lokken ...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #130
                      Re: Waarom weten we alles beter?

                      Zonde om dat in de vuilbak te kieperen. Volgens mij was dat nu lekkerder geweest dan na de Kerst.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #131
                        Re: Waarom weten we alles beter?

                        Tis niet grappig hoor MONTY

                        Extreme alles opeten
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #132
                          Re: Waarom weten we alles beter?

                          Die bruine topjes maken me ondeugend: "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet".

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #133
                            Re: Waarom weten we alles beter?

                            bron : Ruben Nicolaï bij de Lama's tijdens de opdracht "homosprookjes"
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #134
                              Re: Waarom weten we alles beter?

                              bron "tepelstreeltje"? Rinus Ferdinandusse in een van zijn boeken "Naakt over de schutting" of "Zij droeg die nacht een paars korset". Minstens 30 jaar geleden geschreven. Het hotel "Le baron Chasse" uit "Naakt over de schutting" heet thans "Sociëteit De Vergenoeging": een echte ballentent. Daarom ga ik daar biljarten. Er komen ook jagers: die zijn nog gekker dan ik ben: een goed schutter noemen ze "een goed geweer".
                              Last edited by Xtreme; 15 December 2011, 16:04.

                              Comment

                              • moreweed
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2009
                                • 5939

                                #135
                                Re: Waarom weten we alles beter?

                                hihi, wat passen wij allebei toch goed binnen dit topic

                                jagen is best leuk hoor, tijdens dienst puur voor de ...de ... nou zeg maar tijdverdrijf met een Mach of Fal(wat er maar voor handen was). Vooral met die eerste blijft er alleen een rozerode wolk achter van wat voor formaat dier dan ook. Later ook nog wel > strikken zetten als aanvulling op reizigersdieet tijdens lange trektochten, met familie in Rusland of met vrienden in Frankrijk een maaltje bij mekaar knallen...
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...