Hasje en Wietje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    Hasje en Wietje

    Korting op 420shop
    Er leefde eens een arme hennepteler. Zijn naam was Rihuana. Hij had een
    heel bazige vrouw: Ma Rihuana. Ze hadden twee kinderen gekregen en die
    waren als Hasj en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar
    barbie-turaatjes en Hasj speelde met Stuff zijn hondje en Morfientje zijn kat.

    Pa Rihuana en Ma Rihuana hadden problemen. Want zij hadden niets meer te eten.

    "We moeten iets doen" zei Ma Rihuana. Pa Rihuana snoof eens diep, maar wist niets te
    zeggen. Ma Rihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een
    tripje gaan maken in het bos en dan zouden Pa Rihuana en Ma Rihuana Hasj
    en Wietje achterlaten. Maar slimme Hasj had alles gehoord en stak snel een
    mesje in zijn zak.

    De volgende dag gingen ze met z'n allen een tripje maken in het bos waar
    de wind door de bomen blowde. 's Middags deden Hasj en Wietje een dutje en
    hun ouders gingen er met speed vandoor. Maar Hasj had met zijn mesje de
    lijntjes getrokken in de sneeuw dus konden ze makkelijk de weg
    terugvinden. Ze durfden echter niet goed naar hun huis te gaan, dus
    besloten ze naar Opium en Omium te gaan. Deze zaten vredig op de canape
    naar de LSD-speler te luisteren waaruit zojuist de hit klonk:

    "Altijd rookt Kortjakje wiet, Midden in de week maar zondag's niet. Zondag neemt zij
    heroine met een snuifje cocaine Altijd rookt Kortjakje wiet
    Midden in de week maar zondag's niet"

    Toen Opium en Omium hun kleinkinderen zagen, begroeten ze hen uitbundig.
    "High", riepen Opium en Omium. "High", riepen Hasj en Wietje terug terwijl
    ze een cracker aangeboden kregen. "Hoe gaat het", vroegen Hasj en Wietje
    beleefd. "Ach je weet hoe dat gaat hè, drug, drug, drug", antwoordde
    Omium.
    "Hebben jullie honger?", vroeg Opium. "Jaaaa", riepen Hasj en Wietje.
    "Laten we gaan chinezen". "Niet nodig" zei Omium, "ik coke wel".

    De volgende dag werden Hasj en Wietje weer thuis gebracht. Pa Rihuana was blij
    maar Ma Rihuana niet. Toen ze later weer een tripje gingen maken in het bos,
    lette Ma Rihuana extra goed op Hasj zodat hij geen lijntjes kon trekken met
    zijn mesje. Toen ze weer achterbleven waren ze verdwaald. Plotseling hoorden
    ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewied". Ze volgden het vogeltje en
    kwamen bij een huisje dat helemaal was gemaakt van coke. Zoveel coke
    hadden ze nog nooit bij elkaar gezien en begonnen dan ook meteen te snuiven.
    Maar terwijl ze bezig waren werden ze bespeed door een boze h-xtc die in het
    huisje woonde.
    "Sniffel, snuffel, snuitje, wie snuift er aan mijn huisje?".
    De h-xtc kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar binnen,
    daar heb ik lekkere space-cake voor jullie". Maar intussen kickte de h-xtc
    maar al te erg op Hasj. Na een tijdje zaten Hasj en Wietje helemaal stoned
    bij de h-xtc aan tafel. De h-xtc wilde Hasj en Wietje nu coken. Ze konden
    niet meer ontsnappen. "Hennep, Hennep", riep Hasj. "Stick", riep Wietje.
    Wietje moest in het coke-hok gaan kijken of de temperatuur al high genoeg
    was, maar ze zei tegen de h-xtc dat ze het niet goed kon zien. De h-xtc
    ging nu zelf kijken. Wietje duwde de h-xtc snel in het coke-hok en deed de
    deur dicht.
    Ze staken het huisje achter zich in brand. "Crack", zei het huisje.
    Het wiedewiedewied-vogeltje wees hen nu de weg naar hun eigen huis.
    Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje tegen. Toen ze thuis kwamen
    was Pa Rihuana heel bl-high en Ma Rihuana was aan een overdosis bezweken.

    Ze leefden nog high en gelukkig.

    Grtz
  • Fridge
    Retired
    • Jul 2008
    • 133

    #2
    Re: Hasje en Wietje

    Hahahahhaaha, hij blijft goed! Old time favourite!

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Hasje en Wietje

      Blijft mooi!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Noto
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 288

        #4
        Re: Hasje en Wietje

        whahaha, geniaal gewoonweg !
        "de wind door de bomen blowde"
        "je weet hoe dat gaat hé, drug drug drug"

        haha, geniaal gewoon !
        *SmokingggGG* !

        I wanna get high... so high!

        Comment

        • Verkeyn
          Retired
          • Jan 2008
          • 287

          #5
          HEERLIJK VERHAAL

          Comment

          • Giminar
            Senior Stoner
            Member
            • May 2008
            • 37

            #6
            overlaatst nog gelezen in een restaurant op een onderlegger
            http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

            Comment

            • Verkeyn
              Retired
              • Jan 2008
              • 287

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Giminar
              overlaatst nog gelezen in een restaurant op een onderlegger
              In welke resto's zit jij dan wel?

              Comment

              • Biggrower
                Retired
                • Dec 2008
                • 73

                #8
                haha...TOF !!!

                vanwaar haal je dit...? Nog nooit gehoord/gelezen...

                Comment

                • Giminar
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2008
                  • 37

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn
                  In welke resto's zit jij dan wel?
                  een restaurant in gent, de kastaar
                  gigantische spaghetti voor niet te veel geld
                  http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                  Comment

                  • Cannab0y

                    #10
                    Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

                    Cannab0y = Banned
                    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 13:28.

                    Comment

                    • emiel_s
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 694

                      #11
                      Geweldig Bobo
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Zalig voor het slapen gaan, hahaha
                        grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • Verkeyn
                          Retired
                          • Jan 2008
                          • 287

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door westport
                          Zalig voor het slapen gaan, hahaha
                          grtz
                          zal deze even door men moeder laten voorlezen vanaaf:p

                          Comment

                          • Giminar
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2008
                            • 37

                            #14
                            @cannajongen

                            http://www.cityplug.be/nl/Gent/UQDHC...e-kastart.html
                            http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                            Comment

                            • AlwaysStoned
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 274

                              #15
                              hehe de kastaar, niet ver van de papegaaistraat

                              en het blijft een cool verhaal, ondek elke keer meer dope
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...