Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledenmeeting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ledenmeeting

    Korting op 420shop
    Dacht dat er ooit 1 was in de Alien,
    Op deze koude winterdagen is mischien wel leuk ons allemaal verwarmen met mensen die op zelfde golflengte zitten.

    #2
    Re: Ledenmeeting

    ^^ Dat zou gezellig zijn
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Ledenmeeting

      eum... hier worden dus de leden gemeten als ik het goed begrijp ? of is het de meterclub ? meterfeestorganisatie ?

      en is het dan de bedoeling dat de leden gemeten worden of de leden van de leden ? nog een specifieke maat nodig ? zoiets van pinguinstapjes per vierkante kaasschaaf?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Ledenmeeting

        Dunno, ik denk iets als een 'animometer'
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Ledenmeeting

          Ik stel voor ergens in Noord Brabant
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Ledenmeeting

            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
            Ik stel voor ergens in Noord Brabant
            mee eens
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              #7
              Re: Ledenmeeting

              Laten we de Belgische leden niet vergeten

              Comment


                #8
                Re: Ledenmeeting

                en de limburgse die heelemaal uit het zuidenste puntje van limboland komen :d
                sigpic

                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                Comment


                  #9
                  Re: Ledenmeeting

                  En de Noorderlingen....

                  Comment


                    #10
                    Re: Ledenmeeting

                    er zijn hier een paar gasten waar ik gaag eens mee afspreek, maar niet in algemeen georganiseerd JD-verband -met vlaggetjes en t-shirts {alhoewel cheerleaders weer een enorm verzachtende factor zijn natuurlijk}-

                    voor mij is een groot deel van de charme van JD "stiekem",daar past zoiets gewoon niet tussen. no hard feelings
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Ledenmeeting

                      Ik denk ook niet dat ik voor een meeting een paar honderd kilometer ga rijden...en een groot deel van mw's theorie volg ik ook.

                      Comment


                        #12
                        Re: Ledenmeeting

                        Ik stel ook voor Noord-Brabant
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Ledenmeeting

                          nah gezellig, noord brabant dus, kan deze belg meschien ook nog eens komen voor de eerste keer dan wel is waar

                          Comment


                            #14
                            Re: Ledenmeeting

                            Eens met moreweed. Op een forum heb je toch een eigen voorstelling van hoe iemand is en in real life valt dat meestal tegen.
                            Vroeger hadden we "bakkies", 27mc, op m'n fietsstuur met slangeringen gemonteerd, autoaccu achterop de bagagedrager, en een joekel van een antenne.
                            Zo fietsten we de hele regio door om met iedereen 'qsl-kaarten' te ruilen, en uit nieuwsgierigheid natuurlijk.
                            Bij het merendeel van de gevallen viel het elke keer tegen als de voordeur open ging omdat de persoon totaal niet aan je eigen gevormde beeld voldeed.
                            Sommige dingen kunnen beter illusie blijven denk ik, dus op forum-meetings zul je me nooit vinden.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Ledenmeeting

                              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                              eum... hier worden dus de leden gemeten als ik het goed begrijp ? of is het de meterclub ? meterfeestorganisatie ?

                              en is het dan de bedoeling dat de leden gemeten worden of de leden van de leden ? nog een specifieke maat nodig ? zoiets van pinguinstapjes per vierkante kaasschaaf?

                              hahahahahaha

                              Comment

                              Bezig...
                              X