Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje Ervaring Amnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje Ervaring Amnesia

    Korting op 420shop
    Goedenacht,

    lang geleden heb ik eens amnesia gekocht van een vriend, ik rookte toen nog niet lang wiet.

    Toen had ik mijn joint in een leeg flesje water gedaan om het geurdicht te houden op school (ik weet het, klinkt echt stom). Was hem dan op diezelfde dag gaan roken met een vriend van me.

    Nadat ik hem uit het flesje gekregen had, leek het of die joint een beetje doorweekt was. Met niet veel hoop rookten we hem op. Na een poos van 15 minuten stonden we op en onderweg naar de bushalte werd het duidelijk, dit was abnormaal.

    Ik liep het zebrapad over, dacht dat ik al aan de overkant van de straat was, keek om me heen, en moest nog een heel eind wandelen. We wisten de weg niet meer naar onze bushalte, ik liep ook bijna onder een tram. Ik dacht dat we een willekeurige tram konden nemen die ons naar onze busstop zou brengen, wat helemaal niet waar was. We stonden voor een rood licht, maar dit duurde echt extreem lang. Ik moest bewegen want ik voelde mijn benen na letterlijk 10 seconden niet meer.

    Nu is mijn vraag hoe dit kwam? Ik rook nu intussen toch al een half jaar wiet, maar toen die keer was het nog nooit zo erg.


    Alvast bedankt,

    Trompom

    #2
    Re: Vraagje Ervaring Amnesia

    Lol,
    Gewoon hele goeie haze geweest.Ik rook al 20 jaar wiet en vind dat de thc gehalte van de wiet die nu gekweekt word niet meer normaal.
    De haze van nu heeft een thc gehalte van 20% of meer.Vroeger bij een goed wietje lag dit op 15%.
    Ik weet niet of het te maken heeft dat je het in een flesje hebt bewaard.
    Lijkt mij alleen maar ranzig lol.
    Groeten Ed

    Comment


      #3
      Re: Vraagje Ervaring Amnesia

      denk ook dat je gewoon knetter waskan nog veel gekker,dat je op je hoofd zit te voelen,en denkt;wat zit daar nu?is het gewoon je haar

      Comment

      Bezig...
      X