Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gebruikte Jezus cannabis ?
Collapse
X
-
Cannab0y
-
cannabis bestaat al vanaf 2000 jaar vc
dus hij kan het gebruikt hebben
en het werd toen ook al voor geneesmiddel gebruikt kijk de prachtige film die bobo heeft gepost2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Postiedereen morgen berichtje sturen naar de paus .
voor de legalisering en wijs hem op de feiten
Greetz
Comment
-
Mijn gedacht?
Jezus is net als elke godsdienst een fabeltje, naar alle waarschijnlijkheid heeft deze man zelfs nooit bestaan.
Er is nooit een bewijs van zijn bestaan teruggevonden, ga het maar na, Jezus is gebaseerd op het oude Egyptische geloof, er zijn honderden exacte gelijkenissen tussen het oude Egyptische geloof en het cristendom.-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View PostMijn gedacht?
Jezus is net als elke godsdienst een fabeltje, naar alle waarschijnlijkheid heeft deze man zelfs nooit bestaan.
Er is nooit een bewijs van zijn bestaan teruggevonden, ga het maar na, Jezus is gebaseerd op het oude Egyptische geloof, er zijn honderden exacte gelijkenissen tussen het oude Egyptische geloof en het cristendom.Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?
Comment
-
geloof. die mensen zijn bijna allemaal verzonnen . omdat ze vroeger sommige dingen niet konden verklaren .
stel nu dat mijn ;plantjes dood ziek zijn en er komt nu iemand naar mijn plantjes kijken en morgen zijn ze 100% gezond .
dan kan ik hem beschouwen als de nieuwe jezus.
lol
GreetzWat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
sigpic
Comment
Comment