Ice-o-lator & Isolator (?)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HeNKiEeE
    Retired
    • Oct 2008
    • 5

    #1

    Ice-o-lator & Isolator (?)

    Korting op 420shop
    Yo,

    Ik heb zojuist 4 gram Ice-O-Lator gekocht voor 15e de gram, maar ik dacht eigelijk dat ik Isolator aan het kopen was. Is dit hetzelfde? Want de hasj ruikt namelijk niet heel sterk naar skunk zoals ik overal lees en t ziet eruit als superpollum ofzoiets.

    Ik heb t nog niet gesmoket want ik wil er dus n cake van bakken. Kan iemand op deze vraag antwoord geven?

    thanks!
  • HeNKiEeE
    Retired
    • Oct 2008
    • 5

    #2
    volgens mij heb ik in het verkeerde forum gepost haha sorry

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #3
      zonde om daar cake van te maken pak daar gewoon blad afval voor

      Comment

      • HeNKiEeE
        Retired
        • Oct 2008
        • 5

        #4
        das onzin, hasj cake is veel chiller dan bladafval cake. En ik heb nou ook niet toevallig nog n kilo bladafval in de garage liggen.

        Comment

        • Urban
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 4104

          #5
          oke dan youre choice lol wel een dure cake,ik hoop dat ie je smaakt

          Comment

          • HeNKiEeE
            Retired
            • Oct 2008
            • 5

            #6
            Ik smoke er nu toch maar 1 jointje van om te proberen

            't smaakt goed, ook de rook die er vanaf komt is immens! Dit is fijne shit, gekocht bij de Grasshopper in Tilburg btw.

            Comment

            • HeNKiEeE
              Retired
              • Oct 2008
              • 5

              #7
              Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag?

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #8
                ijshash is van de ice o lator is heel zuiver en heeft geen specifieke geur puur de geur van het blad(soortje) wat er voor gebruikt is verder moet hij wel zacht zijn in het aanvoelen,maar dat ligt ook weer aan de soort.

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #9
                  pff 15 euro de gram dat is niet zo veel voor ice hasj want volgens mij betaal je hier in de buurt 35 euro de gram bij anytime alkmaar
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #10
                    Schandalig veel geld voor een grammetje

                    Heb het topic ff verplaatst

                    Peace

                    Comment

                    • haze'o'lator
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 1273

                      #11
                      gisteren nog een grammetje amnesia-ice'o'lator gekocht in de crackers in tilburg voor 20euro de gram!

                      hij is zijn prijs zeker en vast waard...

                      de ice'o'lator koste er 12euro de gr.

                      en de 2 die jij opnoemde zullen wel hetzelfde zijn,of ze hebben er een andere naam aan gegeven!

                      grtzzz

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Gisteren ook nog wat ice-o-lator hasj gemaakt was lang geleden.

                        Grtz
                        Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2011, 01:35.

                        Comment

                        Bezig...