vraagje over inhoud wietzakje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stonezoon
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2012
    • 19

    #1

    vraagje over inhoud wietzakje

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal.

    Een vriend van mij had een zakje hasj gekocht, dit zakje bevatte tot onze grote verbazing 2 wietzaadjes. Hoe is dit mogelijk, dit is toch expres gedaan?

    Mvg!
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: vraagje over inhoud wietzakje

    .................
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:37.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: vraagje over inhoud wietzakje

      teruggaan en vragen of je in plaats van twee zaadjes twee stekjes kan krijgen ?

      Er zal wel wat rommel op de inpaktafel hebben gelegen, zo kom je ook weleens honden of kattenharen tegen in je zakjes rookwaar. Of je bent inderdaad gematst met wat uitpobeerzaad, of genaaid omtrent gewicht..tis maar hoe je het bekijkt
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: vraagje over inhoud wietzakje

        Ik heb wel eens barcodes op wietzakjes aangetroffen. Volgens mij doen ze dat expres om het kassaregistratiesysteem te laten werken. Wat een aterlingen, nietwaar?

        Comment

        • stonezoon
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2012
          • 19

          #5
          Re: vraagje over inhoud wietzakje

          Hoe bedoel je Xtreme? Tsja, gewicht van 2 zaadjes.. of gematst, moreweed, ik vond het echter wel grappig hahaha.

          Comment

          • TheovS
            Banned
            • Apr 2012
            • 157

            #6
            Re: vraagje over inhoud wietzakje

            ik zou ze lekker in de tuin zetten en er een verslagje van maken

            T

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: vraagje over inhoud wietzakje

              .........................
              Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:38.
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: vraagje over inhoud wietzakje

                waar dan bijvermeld wordt dat dat toch echt voor de bonsai-tjes is neem ik aan

                grappig is het zeker Stonezoon, de goeie Sint heeft je vroeg verwend dit jaar!

                en zing allemaal maar even mee :
                Oh! kom er eens kijken... wat ik in mijn za-ha-kje vind
                zaadjes gekregen, van die lieve sint
                helaas zat eh-her geen potgrond bij
                van op-roken word je ook niet blij
                de sint ziet jou blij-hijkbaar graag ape-stoned
                en ha-hasj kohopen, nouhou dat lohoont,

                Oh, kom er eens kijken
                wat ik in mijn zahakje vind etc etc
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • stonezoon
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2012
                  • 19

                  #9
                  Re: vraagje over inhoud wietzakje

                  hahahaha moreweed

                  Comment

                  Bezig...