Raad de grammen!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #16
    Re: Raad de grammen!

    kan het ook met bv olijvenbroodjes of -doe raar- muffin's ofzo? Saucijzenbroodjes vind ik namelijk wat teveel naar gebakken fikkie smaken.

    Mooie uitleg, geniet van je resultaat > ziet er stoer uit
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #17
      Re: Raad de grammen!

      .................
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:35.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #18
        Re: Raad de grammen!

        Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton S
        45,3 gram, heb ik het nu gewonnen?
        Nee ik, 44,4 gram
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • b0riis
          Banned
          • Jul 2011
          • 1280

          #19
          Re: Raad de grammen!

          Hoeveel gram is het ?

          Comment

          • vissenoog
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2011
            • 189

            #20
            Re: Raad de grammen!

            Oke moet toch zeggen dat je aardig dichtbij zit boris 84,1 gram
            Denk dat iedereen zo laag schatte omdat het grootste blok aan de onderkant nog breed doorloopt
            In iedergeval ben ik nu zo high als een granaatappel nu juhio!!
            sigpic

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #21
              Re: Raad de grammen!

              Wat heb ik gewonnen?

              Haha ik ben gewoon een expert! En ik heb ervaring met blokken kopen haha
              Vroeger toen ik voor het eerst ging blowen, kocht ik altijd alleen maar hash, en toen begonnen mensen aan mij te vragen of ik wat voor ze kon regelen, dus kochten we altijd met ze alle zo'n 200 gram blok Dat was net zo dik als jou grootse blok en ook net zo hoog alleen 2 stukken breeder

              Comment

              • vissenoog
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2011
                • 189

                #22
                Re: Raad de grammen!

                Lekker bezig chef! jij snapt hem
                sigpic

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #23
                  Re: Raad de grammen!

                  Maar ik ben jalours op je blokken hoor! Heb je heel mooi gedaan! Krijg ik nu een stukje als prijs ^^?

                  Comment

                  • vissenoog
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2011
                    • 189

                    #24
                    Re: Raad de grammen!

                    Thanks voor de support maar helaas geen prijs dit was puur uit nieuwsgierigheid soz, wellicht maak ik in nabije toekomst nog een grotere lading. Dan zou het wel leuk zijn om een plakje ontbijtkoek als prijs te doen in een soortgelijk topic.
                    sigpic

                    Comment

                    • Gueriallagrower
                      Retired
                      • Apr 2012
                      • 95

                      #25
                      Re: Raad de grammen!

                      Ziet er mooi uit die blokken :d hoeveel gram knipafval heb je hiervoor ongeveer gebreukt?

                      Comment

                      • b0riis
                        Banned
                        • Jul 2011
                        • 1280

                        #26
                        Re: Raad de grammen!

                        Haha het was maar een grapje hoor

                        Comment

                        • vissenoog
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2011
                          • 189

                          #27
                          Re: Raad de grammen!

                          ermm
                          12K gaf 1200gram
                          1200:84=14,2

                          12000:14,2= dus ongeveer 845 gram knipafval slechte kwaliteit voor 84,1 gram hash
                          sigpic

                          Comment

                          • mike01
                            Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 645

                            #28
                            Re: Raad de grammen!

                            Slecht of niet, als t te roken is, dan is t te roken. Daarbij, toch leuk dat die je wat meegeeft voor de moeite denk ik dan toch?
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                            Comment

                            • vissenoog
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2011
                              • 189

                              #29
                              Re: Raad de grammen!

                              En zo is het maar net!
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...