Klein crunch probleempje.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Beanhead
    Retired
    • Oct 2008
    • 4

    #1

    Klein crunch probleempje.

    Korting op 420shop
    Heb ik me hier toch een prachtig voorraadje wiet aangeslagen... Besef ik dat ik mijn cruncher kwijt ben, heel het huis afgezocht; zelfs mijn kamer opgeruimt maar niets gevonden.

    Nu ik vind het niet erg om gewoon te breken en het er tussen te steken maar dat is dan ook weer zo'n verspilling, heeft iemand nog andere manieren om mijn wiet te "crunchen"? Ik dacht aan het te snijden maar dat lijkt me toch ook weer niet al te effectief.

    Dank je.
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    verkruimelen tussen de vingers?

    grtz

    Comment

    • Beanhead
      Retired
      • Oct 2008
      • 4

      #3
      ...

      Klinkt me verschrikkelijk logisch, dank u .

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #4
        Ik gebruik een grinder alleen bij plakkerige wiet, met je handen kan je er meer takjes uithalen...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • tippie
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2008
          • 26

          #5
          Nattere toppen knipte ik vroeger kleiner met mijn zakmes schaartje toen ik mijn crusher nog niet had
          Me TippiE,U weed?

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #6
            doe het in een blender lol

            Comment

            • rookie
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 85

              #7
              Will it blend: Cannabis

              Comment

              Bezig...