Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookverbod in coffeeshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rookverbod in coffeeshops

    Korting op 420shop
    Rookverbod in coffeeshops.

    Sinds 1 juli 2008 mag er alleen nog maar pure wiet / hasj gerookt worden in coffeeshops, tabak is verboden omdat coffeeshops dezelfde regels hebben als de horeca. dit is natuurlijk zo krom als een banaan! Je mag wel vervangende tabak gebruiken die meer teer bevat dan tabak
    Sommige coffeeshops hebben een rookruimte geplaatst, andere hebben daar geen ruimte voor.

    Ik vind niet dat we dit moeten slikken, nu de gemeenten Roosendaal en Bergen op zoom al hun coffeeshops willen sluiten lijkt het gedoogbeleid de das om worden gedaan.

    De Vereniging Voor Cannabis Consumenten komt op voor de consumenten van cannabis zoals de naam al zegt. Er word momenteel een petitie verspreid, in Noord Brabant zijn er al een aantal coffeeshops die meedoen! Help mee de petitie te verspreiden! en lees even het volgende topic door.

    Help de Cannabis Consument
    Last edited by Jointjedraaien; 17 July 2010, 04:17.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3
      Mijn handtekening wordt alvast geplaatst.
      Mijn vriendin kwam vroeger altijd gezellig mee naar de shop ook al rookte ze geen wiet,ze kon toch nog op zen minst een sigaret roken.
      Nu ga ik meestal alleen omdat ik het niet fijn vindt voor haar,ik kan mijn joint oproken terwijl zij nog niet eens een simpel sigaretje kan roken.
      Deze regel trekt nergens op,je kan evengoed een joint vol tabak rollen met 1 klein stukje wiet in,telt dit dan wel als een joint?
      Is er een regel die zegt dat er zoveel % wiet in een joint moet zitten voordat het geen sigaret meer is,ik snap er hoe langer hoe minder van waar die politiekers naartoe willen.
      Me TippiE,U weed?

      Comment


        #4
        Re: Rookverbod in coffeeshops

        Nee tippie, er mag gewoon helemaal geen tabak meer in je joint zitten

        Comment


          #5
          Re: Rookverbod in coffeeshops

          Bij ons mag in de cafe's zelfs nog gewoon gerookt worden , in de coffeshops letten ze
          er gewoon niet op.

          Comment


            #6
            Re: Rookverbod in coffeeshops

            Bij Grasshopper mag je tabak in een joint draaien, geen gewone sigaretten roken. Ik heb nagevraagd of ze daar geen last mee krijgen en ze leken er vrij gerust in te zijn.

            Comment


              #7
              Re: Rookverbod in coffeeshops

              Volgens mij was het probleem van de controleurs dat ze zelf niet ter plekke mogen controleren of er tabak in je joint zit, dit moet een gekwalificeert laboratorium doen ofzo, maar dat is te duur voor de reden. Dus mag je in de coffeshop gewoon nog jointjes roken. Ook sigaretten hier in goes want ruim de helft van alle cafe's mag je ook gewoon weer roken dus...

              Comment


                #8
                even opgezocht Greengo heet het dus. Iemand ervaring mee?
                iet recht's is iets korms wat verbogen is.

                Comment


                  #9
                  Re: Rookverbod in coffeeshops

                  ja, bij mijn stamshop hebben ze het liggen. Greengo beweerd zelf dat ze naar Lucky's smaken, maar ik herkende het er niet in.
                  ik heb het een paar keer gerookt en ik vind het echt niet te doen, het smaakt eerder naar gras of hooi dan naar tabak en het slaat keihard op je keel. het is het meest te vergelijken met zooi die je in de smartshop kan halen als "tabaksvervanger" zoals opiumsla, alleen dat spul schijnt ook nog iets toe te kunnen voegen aan je high.

                  Comment


                    #10
                    Re: Rookverbod in coffeeshops

                    bij ons in limboland word ook overral gestoomd

                    Comment


                      #11
                      Re: Rookverbod in coffeeshops

                      Gestoomd wel in limboland maar het personeel heeft een rookvrije ruimte doormiddel van glaswanden en overdruk.

                      Of het personeel daar zo blij mee is is een ander.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Rookverbod in coffeeshops

                        Oorspronkelijk geplaatst door BigGreenBuds View Post
                        Nee tippie, er mag gewoon helemaal geen tabak meer in je joint zitten
                        haha groot gelijk!

                        Comment


                          #13
                          Re: Rookverbod in coffeeshops

                          Dit is gewoon te gek voor woorden. En dan op de grappige manier. Niet roken in een coffeeshop. Laat me niet lachen.

                          Even serieus:

                          Dit heeft dus totaal geen nut, de coffeeshop eigenaar zal jouw niet wegsturen omdat je wat tabak in je joint draait. En als je hem zit te roken kunnen ze toch niets doen. De politie mag jouw joint helemaal niet onderzoeken op inhoud.

                          Comment


                            #14
                            Re: Rookverbod in coffeeshops

                            Is dit nou echt zo? Want ik heb er niet op gelet want ik rook nooit in de shop eigenlijk, maar mag je er geen jointje met tabak roken?

                            Comment

                            Bezig...
                            X