Waarom kweek jij wietplantjes???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kinkydj
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 283

    #16
    Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

    Rebels,... haha, ja klopt ook wel een beetje. Een lichte spanning erbij, beetje geheimzinnig. Maar ik zou het liever anders zien zoals poepzak zegt. Mennnn, wat zou ik een hoop soorten geen proberen

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #17
      Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

      .............
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:29.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • TheGrey
        Banned
        • Jun 2012
        • 2

        #18
        Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

        om ze lekker te roken natuurlijk

        Comment

        • domie
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Feb 2012
          • 11

          #19
          Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

          Als vrienden komen en je eigen plantje serveren, dat kan toch niet beter.

          Comment

          • kinkydj
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 283

            #20
            Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

            Leuk al die verschillende redenen. En ja een beetje pronken met je eigen opbrengst bij vrienden is natuurlijk erg leuk.

            Comment

            Bezig...