Heb jij al een wietpas ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoker XL
    Retired
    • Jun 2009
    • 25

    #16
    Re: Heb jij al een wietpas ?

    Geen Alcoholpas= dus zeker geen wietpas.(aangezien alcohol als harddrug te boek staat:zwaar verslavend)

    Comment

    • gifkikker
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 164

      #17
      Re: Heb jij al een wietpas ?

      Nee, omdat ik belg ben. Ik denk ook niet dat ik er eentje zou aanvragen indien mogelijk. Zolang de maatschappij blowers stigmatiseerd blijf ik liever een anonieme gebruiker.

      om op straat geript te worden ben ik intussen te oud, dus ik groei mijn gerief zelf, en ga als dat nodig is een dagje naar amsterdam om daar wat in te kopen.
      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

      Say Cheese !!



      Comment

      • BlueDragon
        Retired
        • Oct 2012
        • 4

        #18
        Re: Heb jij al een wietpas ?

        Ik ben er een aan het aanvragen

        Comment

        Bezig...