Ik eet uit principe geen of niet meer:

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #1

    Ik eet uit principe geen of niet meer:

    Korting op 420shop
    Kikkerbilletjes en schildpadsoep.
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

    Niet meer als ?
    Als het zelf gevangen is heb ik er weinig probleemen mee

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • gifkikker
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 164

      #3
      Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

      plofkippen, batterij eieren
      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

      Say Cheese !!



      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

        ..............
        Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:18.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • gifkikker
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 164

          #5
          Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

          ganzelever (foie gras!) en tonijn
          Last edited by gifkikker; 21 September 2012, 16:51.
          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

          Say Cheese !!



          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #6
            Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

            .............
            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:18.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • poes
              Advanced Stoner
              Member
              • Sep 2012
              • 55

              #7
              Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

              och man, dan weet je echt niet wat je mist.
              heerlijkheid, op een broodje met een glaasje witte wijn in de zon

              Comment

              • gifkikker
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 164

                #8
                Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                niet lekker:
                kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                Say Cheese !!



                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                  ...............
                  Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:18.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • Xtreme
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 4271

                    #10
                    Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                    Er bestaat ook diervriendelijke ganzenlever van ganzen met vrije uitloop: onlangs nog op 3 manieren gegeten: gepocheerd, terrine en poeder (poeder was gemaakt van gebakken lever en die daarna bij lage temperatuur in de oven werd gedroogd). Echt een smaaksensatie.

                    Comment

                    • gifkikker
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 164

                      #11
                      Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                      dat is gewoon leverpaté, lekker genoeg !

                      foie gras is een opgezwollen, zieke lever van een gemarteld dier

                      ik had dus foie gras moeten schrijven ipv ganzelever
                      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                      Say Cheese !!



                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                        ik ben al mijn principes op dit gebied kwijt, en eet wat voor handen is, of waar ik zin in heb. 3/4 van al het eten wat er te koop is is een aanfluiting voor de consument, en kan leiden tot serieuze gezondheidsschade.

                        oke, er is één ding wat ik pertinent niet eet, in wat voor hoedanigheid ook : rode bieten. Die horen namelijk met enige kracht tegen een mooie witgekalkte muur te worden gesmeten.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Geodude
                          Bong Master
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 343

                          #13
                          Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                          balkenbrei & paella

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                            ...............
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:19.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • Geodude
                              Bong Master
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 343

                              #15
                              Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                              Balkenbrij is een oud Belgisch, Duits en Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (piment of rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
                              Vergelijkbare, van slachtresten gemaakte gerechten in omringende landen zijn het Duitse 'Panhas' en het Amerikaanse 'scrapple'.balken bah.jpg

                              Comment

                              Bezig...