Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?
Eerst een klein shaggie gehad met zelfgemaakte "hash" van grinder poeder in zo'n mini handmatige hashpers. Telkens 2 minuten in de oven en dan verder aandraaien. Sterk spul.
Daarna lekkere sweet tooth van Barney's uit de MGB. En rode wijn.
Ruikt goed. 90's smaakje, skunkig maar scherper maar niet scherp in de keel.
Heavy hoofdhigh die snel naar stoned glijdt maar toch in je hoofd blijft zonder bedwelmend zombie gevoel. Alsof je stoned en high tegelijk bent.
Lichaam in ordnung. Anders, maar lekker, bijna lacherig.
Geen idee wat normaal is bij Cheese.
Dit is hem dan, de Santa Maria van Fyta.
Geur goed, gewicht goed, mooi topje, smaak tikkeltje scherp maar niet hoesten.
Tintel op de tong, speeksel opwekkend, warm voorhoofd maar heb ook een hoodie over de kop. Lekker kruidig. Weer iets heel anders wat ik niet eerder heb gehad.
Nooit Santa Maria gehad dus kom er later op terug, begin net.
Net geknipte Master Kush van Sensi Whitelabel aan het testen, super wiet. Echt sterk geworden. Niet heel veel, 43 gram met heel veel rode haren (het blijft Skunk) maar ik heb ook nagenoeg niets aan deze run gedaan dus dikke prima. Het hing nog maar een week gewoon in een donker hok maar nu al te droog, na uren in de pot nog 54%. Hopelijk komt er nog wat vocht uit de takjes anders gaat er een nat wattenstokje bij in. 1 kant nat, je steekt de droge kant in de pot en klaar, werkt altijd.
Ik ben nu te stoned om te krabben en goed te kijken.. wil hem niet slopen als het een zaadje is.. maar is ie ok dan gaat ie wel in de grond.
Heavy verdovende indica stoned maar vooral in het hoofd.
Blijft minder lang hangen dan een sativa maar dat is niet gek. De piek is korter, sneller toe aan een joint oid maar dan ook snel weer op die piek.
De high is vooral hoofdhigh, sterke high wel.. misschien komt daar de naam headband vandaan want dat is het gevoel, van oren, voorhoofd, achter de ogen.
Droge mond. Citrus smaak in ieder geval, de rest vind ik lastig.. niet enorm uitgesproken in vergelijking met mijn eigen haze maar zeker een goede high.
Comment