Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?
Gevuld met Kali China C5 Haze. Beste vaporizer die ik ooit heb gehad, en ik heb nog maar 1 kamer leeggedampt.
Mooie high, helder, funny, intens, raar stiekem greinzend gevoel.. happy.
Ja echt heerlijk, ik heb 2 storm vape pennen en daarvoor ook wel andere dingen gehad maar dit is compleet anders.
Als ik hem in session mode zet op 200 graden dan zuig je bijna al het goede er in 1 sessie uit. Let op, zonder te hoesten.
Ik dacht dat kan nu toch nog niet bruin zijn joh.. dus hoppa nog een keer maar toen werd de smaak meteen minder.
Dit was met de kleine kamer, die grotere kan volgens mij een halve gram in per keer maar ik ben stoned dus beloof niks.
Ook super dat er 2 verloopstukken voor een waterpijp bij zitten (eentje met kleine kamer, eentje met grote) dan kan ik mijn klein waterpijpje er op zetten en dan is de lucht nog zachter, en ik heb een klapgat.
Men zegt dit is na de volcano de beste, ik kan daar niet over oordelen, wel dat ie heel goed is.
Ik vond hem altijd te duur, volgens mij rond de 300 maar ik zag ineens een aanbieding, bijna honderd omlaag. Er komt een nieuwere versie, dat zal het zijn.
Ik vond die pennen altijd lekker maar pak ze steeds minder omdat het soms net als smeerkaas door een rietje zuigen voelt.
The Arizer Solo 3 is a compact vaporizer that impresses with its user-friendly operation and excellent flavor development. Thanks to its robust construction and long-lasting battery, it is the ideal companion for those on the go. It offers an innovative hybrid system, precise temperature control, and two different modes.
Comment