Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Where's my bike van Karma.
    Lekkere hoofdhigh, rare tong. Nice.
    Baas in eigen brein.

Comment

Amnesia Haze.
      Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

Mango Widow van Mr Nice

Comment

• Eclecticon
          Eclecticon commented
          Editing a comment
          Eigen kweek?

• PufPufPiraatje
          PufPufPiraatje commented
          Editing a comment
          Yeps eigen kweek

• Eclecticon
          Eclecticon commented
          Editing a comment
          Ok mooi, ik had hem bijna gekocht tijdens de 420 korting. Kun je een keer een foto delen van de wiet en/of plant?

Auto Zamaldelica - Ace Seeds
        Baas in eigen brein.

Comment

Gisteren Master Kush White Label Sensi.
          Mooie harde toppen en goede Sativa high.
          Baas in eigen brein.

Comment

Premium diesel van kera seeds , bijna even goed als de ny diesel van vision . Lekker !
            Ganja always does the trick.

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Is die van Vision Seeds zo goed dan? Ik heb al jaren de Blue Power van ze (nu ook weer in de kast en gekloond) maar hun diesel ken ik niet.

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Was de beste smaak ooit, maar niet elk zaadje dus gaf dezelfde smaak op het einde. 1 of a kind mss eerder...

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ok thanks

Gisteren Purple Haze auto van zamnesia. Dit is de plant waarvan ik vorig jaar dacht dat het mislukt was.
            Heavy en lekker, sativa high.

Dit was niet mislukt, die "pearls" komen vaker voor bij haze. In dit geval een "foute" pheno.

Dr Grinspoon heeft het ook.

a19da30d4063ea3df0d4e24218ae65199379abaa.jpg 52865c653771883229ff68d8faa83786bc870089.jpg
            Baas in eigen brein.

Comment

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Geinig

Arizer Solo III is like sucking on a vapor titty

Gevuld met Kali China C5 Haze. Beste vaporizer die ik ooit heb gehad, en ik heb nog maar 1 kamer leeggedampt.
            Mooie high, helder, funny, intens, raar stiekem greinzend gevoel.. happy.

image.png

https://youtu.be/tltoyR1yaFk?si=FbgRRshKx3veqOqz​

Straks:

20250509_195535.jpg
            Last edited by Eclecticon; 9 May 2025, 19:58.
            Baas in eigen brein.

Comment

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Dat klinkt erg goed

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ja echt heerlijk, ik heb 2 storm vape pennen en daarvoor ook wel andere dingen gehad maar dit is compleet anders.
              Als ik hem in session mode zet op 200 graden dan zuig je bijna al het goede er in 1 sessie uit. Let op, zonder te hoesten.
              Ik dacht dat kan nu toch nog niet bruin zijn joh.. dus hoppa nog een keer maar toen werd de smaak meteen minder.

Dit was met de kleine kamer, die grotere kan volgens mij een halve gram in per keer maar ik ben stoned dus beloof niks.
              Ook super dat er 2 verloopstukken voor een waterpijp bij zitten (eentje met kleine kamer, eentje met grote) dan kan ik mijn klein waterpijpje er op zetten en dan is de lucht nog zachter, en ik heb een klapgat.

Men zegt dit is na de volcano de beste, ik kan daar niet over oordelen, wel dat ie heel goed is.
              Ik vond hem altijd te duur, volgens mij rond de 300 maar ik zag ineens een aanbieding, bijna honderd omlaag. Er komt een nieuwere versie, dat zal het zijn.

Ik vond die pennen altijd lekker maar pak ze steeds minder omdat het soms net als smeerkaas door een rietje zuigen voelt.

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Mazzel zeg, goeie koop.

Orange Sherbert Auto - Fastbuds in de Arizer Solo 3

Ik zie nu inderdaad dat er een nieuwere versie is.. daarom is deze topper goedkoper geworden.
            The Arizer Solo 3 is a compact vaporizer that impresses with its user-friendly operation and excellent flavor development. Thanks to its robust construction and long-lasting battery, it is the ideal companion for those on the go. It offers an innovative hybrid system, precise temperature control, and two different modes.

Code bij zoeken op bijv https://gutschein.coupert.com/store/vapowelt.de
            Misschien ook een percentage bij de nieuwsbrief.. ik weet het niet meer.
            Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
            X