wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #121
    Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

    heribei 20%thc ai jai jai

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #122
      Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

      Heribei
      Heb hem zelf nu ook staan ben benieuwd

      Comment

      • Oblivion
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 245

        #123
        Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

        Heribei? Jaja, al veel gekweekt, veel gerookt (weeral). Laatste keer had ik een paarse (binnen gekweekt): mooi hoor, maar een stuk minder potent. Perfect voor overdag, in tegenstelling tot vorige plantjes. Veel feno's, dat wel.

        Comment

        • shedevil
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2013
          • 5

          #124
          Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

          Cheese haze (van de shop), eens afgeweken van mijn vaste adres
          Life is too short to remove USB safely

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #125
            Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

            Lkker devil, maar je eigen kweekje is pas top!



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • PAIN
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 238

              #126
              Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

              Amnezia haze met NY diesel en Cheese met een staafke afghan hash in L vorm

              Comment

              • Liekje77
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Oct 2013
                • 13

                #127
                Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                chocolope
                Groetjes Liekje77
                een joint in de morgen is een dag zonder zorgen

                Comment

                • AlexSantana420
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Oct 2013
                  • 61

                  #128
                  Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                  Hiya Hasj
                  Keep on Smoking !

                  Comment

                  • Bubba J
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 2376

                    #129
                    Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                    Unknown....ma smaakt goed en does the trick
                    sigpic

                    Comment

                    • peuker
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 1281

                      #130
                      Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                      super cheese express

                      Comment

                      • yey
                        Senior Stoner
                        • Oct 2013
                        • 39

                        #131
                        Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                        Een afsluitertje voor het slapen gaan een amnesia haze, goed om te slapen

                        Comment

                        • peuker
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 1281

                          #132
                          Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                          critical ook van eigen kweek

                          Comment

                          • berry ryder
                            Special member
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2012
                            • 2666

                            #133
                            Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door peuker
                            critical ook van eigen kweek
                            Mmm lekker peuker.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment

                            • El Plantos
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1609

                              #134
                              Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                              Mix van diverse autoflowers die na drogen in een pot beland zijn.... Maar het doet zijn ding
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment

                              • PAIN
                                Special member
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2012
                                • 238

                                #135
                                Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                                Leftover Snowball

                                Comment

                                Bezig...