Wat als....?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #121
    Re: Wat als....?

    Die muis in de emmer val en verzuip
    God was never on your side..

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #122
      Re: Wat als....?

      Je vervolgens at stokje in zn arie spietst en m klaarmaakt boven de gaspit??

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #123
        Wat als....?

        Je verse bloedpensen aan het maken bent?

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #124
          Re: Wat als....?

          Je als vegetarier in een slagerij werkt??

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #125
            Re: Wat als....?

            dit ook een vegetarische slagerij betreft ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #126
              Re: Wat als....?

              Bella na die muizen haar goodwill op andere levende wezens gaat botvieren??

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #127
                Re: Wat als....?

                gastvrijheid -waaronder het aanbieden van een wietgerelateerd forum- gerespecteerd zou worden, net zoals je dat doet bij het bezoeken van iemand anders' huis ? Als die als regel heeft dat je er niet rookt doe je dat ook niet, of blijf je weg.

                Wat als mensen wat sneller zouden opgroeien, hun frustraties lekker thuis zouden laten en dus niet zouden botvieren op boodschappers die goed en veel werk verrichten ten behoeve van diezelde mensen ?

                Wat als de soort idioterie die we de laatste dagen hier hebben mogen aanschouwen voornamelijk zou komen doordat mensen in het algemeen wel fijn vingertjes kunnen wijzen maar niet de moeite nemen om hun eigen rol in het grote geheel der dingen waar te nemen ?

                Wat als onderlinge strijd binnen een al verketterde groep alleen maar in de kaart van justitie speelt, en dat iedereen ervan doordrongen zou moeten zijn dat we dat 1/koste wat het kost moeten vermijden en 2/als het al gebeurd we dit binnenskamers zouden moeten houden ?
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Smowkie
                  Elite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 2684

                  #128
                  Re: Wat als....?

                  Wat als het zo blijft vriezen?

                  Comment

                  • Bubba J
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 2376

                    #129
                    Re: Wat als....?

                    Moreweed gelijk heeft....
                    Last edited by Bubba J; 16 January 2013, 15:29.
                    sigpic

                    Comment

                    • Eefke
                      Chronic Stoner
                      • Nov 2011
                      • 162

                      #130
                      Re: Wat als....?



                      Grtz Eef

                      Comment

                      • Sole mio
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 808

                        #131
                        Re: Wat als....?

                        Wat als je vegetarier bent en je een broccoli of bloemkool moet doden?
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment

                        • ikkedus
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 241

                          #132
                          Re: Wat als....?

                          wat als er geen wiet opeens meer is

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #133
                            Re: Wat als....?

                            wat als de rapen gaar zijn?

                            Comment

                            • Ganjapeet
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Dec 2012
                              • 97

                              #134
                              Re: Wat als....?

                              er eekhorens aan je eikel komen knabbelen?

                              Comment

                              • Bubba J
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 2376

                                #135
                                Re: Wat als....?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                                wat als de rapen gaar zijn?
                                Wat als de poppen gaan dansen en wat als de kukluxklan er dan bij komt ?
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...