...................
Wat als....?
Collapse
X
-
Re: Wat als....?
wat als, ik nu eens ieder landbouwveld vol met wiet mocht beplanten????Wil je blowen, moet je het zelf growen
-
Re: Wat als....?
Wat als je joint nou echt nooit opging
wat als iedereen elkaar nou echt eens lief had
wat als we nou niet bezuinigen met de economie maar we nou eens 50 euro pp zouden storten op een rekn van de overheid (ong 17 mil x 50 is 850 milj) zou dat niet al een hele grote oplossing zijn in plaats van alles maar duurder maken en op bezuinigen????aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!Comment
-
Comment
-
Re: Wat als....?
wat als de aantrekkingskracht weg zou zijn en iedereen kon zweven, en je jezelf met een hondenriem moest vastbinden aan je huis anders zou je richting het heelal vliegen en nooit meer kunnen terugkerenComment
-
-
-
Re: Wat als....?
wat als we alle regeringen konden laten vallen...Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: Wat als....?
Wat als,mijn kat een koe was? Dan kon ik ze melken onder de kast.Comment
-
Comment







Comment