ze knakken de toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • berend van nusteren
    Banned
    • Sep 2012
    • 211

    #1

    ze knakken de toppen

    Korting op 420shop
    005.jpg006.jpgplaats hier je foto,s van je geknakte toppen,want blijft een vreemd gezicht
  • Renhaze
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 441

    #2
    Re: ze knakken de toppen

    Knakken doe je meestal in de groeiperiode, zodat ze de bloei zonder teveel stress kunnen doorstaan.

    Had je ze niet beter kunnen buigen? Al eens een geknakte tak van binnen gezien? Ziet uit als een rotte/blauwe plek.

    Comment

    • berend van nusteren
      Banned
      • Sep 2012
      • 211

      #3
      Re: ze knakken de toppen

      al eens de opbrengst gezien van een veldje wat zich aan de langste planten moet aanpassen? licht is gewicht en 600 watt moet op 60 cm hangen! liefts iets lager.kijk niet naar de binnenkant van me takken

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: ze knakken de toppen

        2012-06-10-Santa.jpg

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • berend van nusteren
          Banned
          • Sep 2012
          • 211

          #5
          Re: ze knakken de toppen

          zijn geen reuze toppen,maar ze zien er echt heel erg smakelijk uit.daar zou ik wel en hijsie van willen nemen

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: ze knakken de toppen

            bow for me

            niet over het randje !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Zenne
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 386

              #7
              Re: ze knakken de toppen

              Welkom terug berend ik weet niet wat het probleem was maar wees ik succes met je nieuwe boek

              Comment

              Bezig...