Kweek wedstrijd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stickie
    Wicked Stoner
    • Dec 2011
    • 209

    #31
    Re: Kweek wedstrijd

    jup, wie de grootste verhouding gram/watt haalt + de publieke stemming wint?
    Allen dezelfde soort of Zoveel man soort 1 en zoveel soort B?
    Mijn hok is beschikbaar.

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #32
      Re: Kweek wedstrijd

      Volgens mij als ik het goed heb is bella alleen van de buiten kweek niet?

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #33
        Re: Kweek wedstrijd

        zou ook wel oog hebben voor een buiten kweek en dan alleen buitenkweek.!!

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #34
          Re: Kweek wedstrijd

          het klinkt al leuk het idee.
          Ik vind dat de Pro's in spe, de amateurs dus, ind een kans moeten krijgen.
          Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start. Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.
          De winnaar wordt niet gekozen adv de opbrengst per watt of dikste top, maar het mooiste verslag.

          Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en intressant verslag te schrijven, waarbij de experten, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.

          Voeding zowiezo zelf voorzien, sponsoring van het zaadje, ja

          Greetz Bubba
          sigpic

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #35
            Re: Kweek wedstrijd

            Kijk Bubbels wat jij nu neer zet dat lijkt mij ideaal als op zet voor een nieuwe kweek wedstrijd.

            Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start.
            Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.

            De winnaar wordt niet gekozen adv de opbrengst per watt of dikste top, maar het mooiste verslag.
            Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en interessant verslag te schrijven, waarbij de expert, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.
            Voeding zowiezo zelf voorzien, sponsoring van het zaadje, ja

            Thanks

            P.s ja ik zelf kweek alleen buiten en die contest die al loopt van de buiten kweek is op 1ste kerstdag voor bij.
            Tegen dat het weer tijd gaat worden voor de buiten kweek wil ik weer een nieuwe opzetten voor alleen buiten kwekers
            Deze wedstrijd is voor de binnen kwekers.
            God was never on your side..

            Comment

            • vapoman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 751

              #36
              Re: Kweek wedstrijd

              goed idee bella is mooie contest de beginners met helpende hand.

              Comment

              • Zenne
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 386

                #37
                Re: Kweek wedstrijd

                Ik doe niet mee
                Mijn Neds is niet genoeg dus een mooie verslag kan ik niet maken

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #38
                  Re: Kweek wedstrijd

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                  Kijk Bubbels wat jij nu neer zet dat lijkt mij ideaal als op zet voor een nieuwe kweek wedstrijd.

                  Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start.
                  Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.

                  De winnaar wordt niet gekozen adv de opbrengst per watt of dikste top, maar het mooiste verslag.
                  Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en interessant verslag te schrijven, waarbij de expert, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.
                  Voeding zowiezo zelf voorzien, sponsoring van het zaadje, ja

                  Thanks

                  P.s ja ik zelf kweek alleen buiten en die contest die al loopt van de buiten kweek is op 1ste kerstdag voor bij.
                  Tegen dat het weer tijd gaat worden voor de buiten kweek wil ik weer een nieuwe opzetten voor alleen buiten kwekers
                  Deze wedstrijd is voor de binnen kwekers.
                  Er kunnen enkele voorwaarden zijn waar moet aan voldaan om kans te maken om mee te doen?
                  Bvb al een topic hebben van een verslag maakt niet uit hoe goed die was?
                  Een tijdspanne van online te zijn of bepaalde hoeveelheid berichten?
                  De kennis van de desbetreffende deelnemers?
                  Hoe groen zijn de vingers ? Of hoe groen zit het achter de oren.
                  Ook de opstelling en van de deelnemer is belangrijk.
                  Daar kan je ook enkele voorwaarden aanhangen zodat enkel de serieuze "beginnelingen" kans krijgen.

                  Het zijn ideetje

                  Greetz Bubba
                  sigpic

                  Comment

                  Bezig...