probleem , info aub :(

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smells Green
    Retired
    • Nov 2012
    • 2

    #1

    probleem , info aub :(

    Korting op 420shop
    Jooo ,

    Ik zit namelijk met een probleem ik rook al 2jaar joints maar dit heb ik nog nooit voorgehad .
    Ik heb wat maaglast al een paar dagen voel me misselijk enzo , maar joints ruiken niet meer zo goed en ook de smaak is hetzelfde niet meer ..
    Hetzelfde met sigaretten ? Wat kan er mis zijn ? Is het omdat ik me niet zo lekker voel of wat scheelt er ?
    Ik zou erg blij zijn moest iemand me info geven wand zit er wel mee in , wand normaal rook ik dagelijks

    heb dus naar dokter geweest en ik heb een vervuilde maag , misschien van aldie boefkicks?
    bloed afgetrokken en alles was inorde ,
    het smaakt al wat beter als ik rook , maar houd wel een eindje aan ..


    alvast bedankt !
    Last edited by Smells Green; 22 November 2012, 10:14.
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: probleem , info aub

    Ga om te beginnen naar de dokter.
    Zelf heb ik dat voor als ik ziek ben,verkouden ben of bronchitis heb,niks smaakt nog,sigaretten smaken smerig....,eten smaakt niet meer.
    Maar als je t zeker wil weten ga je naar een dokter.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • JiMBR0wsKi
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 207

      #3
      Re: probleem , info aub

      Misschien beter naar een dokter als het blijft duren. Eigenaardig dat je meteen een link legt met je blowgedrag? Voor zover ik weet veroorzaakt cannabis niet dergelijke klachten (behalve dat ik pas van het Cannabinoid-hyperemesis-syndroom heb geleerd, maar das wel wat heftiger)
      Gewoon een buikgriepje joh, dan smaakt het bij mij ook van geen kanten. Je zou het ook kunnen eten als je perse stoned wil zijn. Maar of je maag zich daar beter van gaat voelen weet ik niet.
      Beterschap iig. )

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: probleem , info aub

        Gewoon beetje griep het heerst.

        Gr bella
        God was never on your side..

        Comment

        • Smells Green
          Retired
          • Nov 2012
          • 2

          #5
          Re: probleem , info aub

          oke bedankt is al aan et verbeteren

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: probleem , info aub

            Juist eten en in de pure vorm
            Als ik last van me maag heb eet ik altijd een plukje weed en daar wordt mijn maag/buik rustig van

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            Bezig...