Jullie verlanglijstje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StevOOOhh
    Retired
    • Oct 2008
    • 184

    #1

    Jullie verlanglijstje

    Korting op 420shop
    Met de feestdagen voor de deur zullen sommigen onder jullie wel een verlanglijstje hebben voor de sint,het HOHOHO mannetje,je vriend(in),de paashaas?etc...Wat zou er dan zoal op jullie lijstje staan?(kweek of ander related)
    Peace Out and a merry one
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Graag zou ik deze krijgen van de sint of de kerstman
    Homebox Large Grow Tent 1 m 2 Basic Setup
    Hopelijk bij deze verhoord lol.
    grtz


    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • StevOOOhh
      Retired
      • Oct 2008
      • 184

      #3
      Ben je braaf geweest?Anders niks he !! Maar omdat je maar 1 ding vraagt zal ik een goed woordje voor je doen bij ze allebei.(reservelampen?)
      Peace Out

      Comment

      • rookie
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 85

        #4
        Nieuwe sokken...

        Comment

        • StevOOOhh
          Retired
          • Oct 2008
          • 184

          #5
          Mogen daar schoenen bij?

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            600Watt basic setup met 1.2mx1.2mx2m Growbox
            Kwestie van reeds een upgrade te hebben
            Of een hydrosysteem zou me ook wel bevallen maar misschien iets te weinig ervaring daarmee .
            Dus: Lieve Sint, U hebt zelfs keuze!!!

            Greetzzz

            Comment

            • StevOOOhh
              Retired
              • Oct 2008
              • 184

              #7
              Kga er mij ook zo eentje vragen aan de sint en het kerstmannetje.Goed plan

              Comment

              • rookie
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 85

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door StevOOOhh
                Mogen daar schoenen bij?
                Graag...

                Kan echt nooit iets verzinnen om te vragen, vind het veel leuker als mensen gewoon op zoek gaan en iets kopen waarvan ze denken dat het bij me past.

                Comment

                • StevOOOhh
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 184

                  #9
                  Welke maat had je weer?

                  Comment

                  • Atmospherix
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Oct 2008
                    • 64

                    #10
                    Doe mij maar een 250w HPS
                    ipv mn 6 spaarlampjes

                    Comment

                    • Wiemel
                      Plantje
                      • Jun 2008
                      • 13

                      #11
                      Ik had wel graag een 5 grammetjes NYC Diesel en 5 grammetjes Snowwhite gehad voor sinterklaas en kerstmis!

                      Comment

                      • StevOOOhh
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 184

                        #12
                        Zo een bescheiden iemand als jij moet dat zeker krijgen. En daar bovenop nog hash eitjes van de paashaas
                        Peace

                        Comment

                        • Wiemel
                          Plantje
                          • Jun 2008
                          • 13

                          #13
                          Haha, krijg ik die van jou dan?

                          Comment

                          • Kim
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 395

                            #14
                            Een mooi kweek hokje voor vijf planten.En het hoef nie ingepakt te zijn.
                            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                            Medigebruiker

                            Comment

                            • StevOOOhh
                              Retired
                              • Oct 2008
                              • 184

                              #15
                              @ Wiemel
                              Oorspronkelijk geplaatst door StevOOOhh
                              voor de sint,het HOHOHO mannetje,je vriend(in),de paashaas?etc...
                              Wie weet van iemand helemaal anders Peace Out
                              Last edited by StevOOOhh; 26 November 2008, 08:24.

                              Comment

                              Bezig...