Jullie verlanglijstje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wiemel
    Plantje
    • Jun 2008
    • 13

    #16
    Lijkt me ook wel fijn, zal dan samen met een van die mannen een jointje roken

    Comment

    • Creezr
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2008
      • 237

      #17
      Liefste Sinterklaas en Zwarte Piet,

      Ik ben dit jaar heel braaf geweest als je wil mag je het kontroleren in je oooh zo grote boek. Mijn cadeautje dat ik graag zou willen hebben is iets heel kleins maar niet al te simpel. Het is namelijk het volgende: kan je ervoor zorgen dat mijn moeder niet meer tegen drugs in het algemeen is en dat ze haar vooroordelen eerst bestudeerd voor ze die uitspreekt. Dit is alles (als je wil mag er ook nog een mooie kweekkast bij maar hoeft niet).

      Alvast bedankt,

      JCreator aka Creezr
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #18
        Ik ga me u mee creezr, alleen moet ik het nu aan de kerstman vragen (tis sint-maarten bij ons hé )
        En de kerstman mag er ook nog een beetje wiet bijdoen

        grtz

        Comment

        • BaZe
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 282

          #19
          ik ben dan wel niet lief geweest maar komt de sint en heeft hij het koud mag tie bij mij wel ff opwarmen in me hok

          kost hem wel een druppelsysteem lol
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #20
            ik zou wel een nieuw paar velgen willen

            kweekhok heb ik al

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #21
              Spacepernoten, Zon en 20 graden warmer
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • RoadManiac
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 177

                #22
                jullie moeten ook overal high van worden : kroketten, pepernoten, chocolade melk, brownies, cake, pizza enz.

                mijn verlanglijsje :
                warmer weer, 2 van die inductie lampen, groter kweek hok, leuke meid enz.

                mvg road

                Comment

                • Miss Mist
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 104

                  #23
                  Een miljoentje of 80.

                  Comment

                  • Cannab0y

                    #24
                    Vijf braadworsten en ne cervela!

                    Nee hoor Ik hoef eigenlijk niks meer Misschien een goeie zomer?

                    Greetz

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #25
                      Een kweektent.

                      Comment

                      • AlwaysStoned
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 274

                        #26
                        ik had graag een compleet startersset van de nieuwjaarsman gekregen, maar ik vrees ervoor, zijn budget is dit jaar niet meer zo groot ...
                        sigpic

                        Comment

                        • hobbyist
                          Banned
                          • Oct 2008
                          • 605

                          #27
                          ik hoef niks van de oud en nieuw man, ik regel het zelf wel, gaat veel sneller

                          groet

                          Comment

                          Bezig...