Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat moet ik doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat moet ik doen?

    Korting op 420shop
    Oke, ik rook al 4 jaar wiet. En ik heb tot nu toe nooit last van of bijwerkingen of wat dan ook gehad. Maar de laatste tijd als ik gerookt heb hoor ik geluiden en die brengen me in de war.. wanneer ik bijvoorbeeld thuis ben ik hoor ik mijn vader en moeder praten terwijl ze 50 km verder op wonen en niet bij mij thuis zijn..

    Hebben mensen ervaring met zo iets? Komt dit vaak voor bij wiet of is het goed mis? Ik heb het trouwens alleen de laatste 4 maanden en alleen als ik gerookt heb.

    #2
    Re: Wat moet ik doen?

    Je bent een dude met een wijvennaam; ik zou acuut stoppen met blowen!
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Wat moet ik doen?

      Hahahahaha

      Comment


        #4
        Re: Wat moet ik doen?

        Het lijkt me verstandig om wat minder te blowen.
        Is er nog iets dat je vader en moeder dan zeggen?

        Comment


          #5
          Re: Wat moet ik doen?

          als je dingen gaat horen en zien die er niet zijn na het gebruik van wiet zou ik acuut stoppen (tenzij het erg leuke dingen zijn natuurlijk). Wiet is normaal gesproken geen hallucinatie-opwekkend goedje, maar kan wel een al bestaande aanleg daartoe versterken. Als dat gebeurd (en dat lijkt er sterk op hiero), ben je hard op weg naar een psychose die je NIET WILT.

          Een interessante benadering hoorde ik laatst van een auraplakker eerste klas : wietgebruik zou je "aarding" verzwakken, en je daardoor meer openstellen voor telepathisch contact wat een -erg vergezochte- verklaring kan zijn voor je stemmengeruis. Meteen wist de beste man me trouwens op het hart te drukken dat er welliswaar meer "openheid" tot dat soort fenomenen optreedt na wietroken, maar dat dit dermate ongecontroleerd en onhandig gaat dat daarmee gevaar op psychotische aangelegenheden waanzinnig veel groter wordt.

          Geloof wat je wilt, maar zowel regulier als alternatief bekeken wordt "het horen van stemmen" na gebruik van psychoaktieve stoffen als wiet niet als "normaal" beschouwd...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Wat moet ik doen?

            Lekker boeien dat je je Pa en Ma hoort praten, kwestie van doorroken en dan groei je er wel overheen eh, wordt pas knap als je Opstelten lieve woordjes hoort fluisteren..

            Ik werd ook leip van al die stemmen in mn hoofd maar sinds ik me er aan overgegeven heb is er niks meer aan t handje.
            Pfff wel allejesus vermoeiend idd al die stemmen, ik hoorde hele stadions in mn oor tetteren en bij alles wat ik deed gvd steeds hetzelfde woord, door 10000en stemmen herhaalt eh..

            Knetterleip werd ik van dat; MEER MEER MEER MEER MEER.

            Comment


              #7
              Re: Wat moet ik doen?

              Zijn er in die afgelopen 4 maanden andere dingen veranderd?
              Stoppen of beginnen met medicatie of whatever. Andere wiet van een andere shop?
              ???
              sigpic it is just a flower

              Comment


                #8
                Re: Wat moet ik doen?

                Gek worden zonder rede is ook niet alles eh..

                Comment


                  #9
                  Re: Wat moet ik doen?

                  armoe is het als je er een reden voor nodig hebt
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat moet ik doen?

                    Stemmen horen van mensen die er niet zijn wil zeggen dat er iets niet goed is als ik jou was zou ik is even wat minder gaan blowen
                    Het zou een beginnende psychose kunnen zijn

                    Gr Bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat moet ik doen?

                      Zeg dat MW!

                      Kan dit soort topics niet serieus nemen natuurlijk, ga ff bij jezelf ten rade en de 1e simpele conclusie die je dan trekt is al dan niet tijdelijk te stoppen met blowen.
                      Negeer je dit soort signalen, sterf dan maar uit eh ipv sympatie opwekken.

                      Ik denk dat t gewoon n grappig trolletje is en anders heeft ie pech eh.

                      Darwin at work..

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat moet ik doen?

                        ...............
                        Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:12.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat moet ik doen?

                          het zou wel handig zijn toch > hop, mobieltje de deur uit ! Alleen hoe maak je onderscheid tussen mensen en dooie mensen ?

                          "nah, zit ik net lekker op telepathische kortegolf 156,445Thz te kwekken met Babs, komt me verdorie die heilige geest er de hele tijd doorheen !"

                          Legalise Telepathy !
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat moet ik doen?

                            ...................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:12.

                            Comment

                            Bezig...
                            X