Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Wiet Quotes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste Wiet Quotes

    Korting op 420shop
    Post hier je favoriete wiet quotes

    Hier een aantal van mijn favoriete:

    "I'm an idiot anyway, but sometimes you feel like an idiot times ten when you're stoned."
    - Billie Joe Armstrong (Green Day)


    "I used to smoke marijuana. But I'll tell you something: I would only smoke it in the late evening. Oh, occasionally the early evening, but usually the late evening - or the mid-evening. Just the early evening, midevening and late evening. Occasionally, early afternoon, early midafternoon, or perhaps the late-midafternoon. Oh, sometimes the early-mid-late-early morning. . . . But never at dusk."
    - Steve Martin


    "Music and herb go together. It's been a long time now I smoke herb. From 1960s, when I first start singing."
    - Bob Marley


    "Whatever I'm already doing becomes enhanced when I smoke pot. It can also be demotivating, because if I'm not doing anything and I smoke a joint, it enhances just sitting in a chair. Then I don't even want to get up to change a record. That might not be a bad thing, but you have to get things done once in a while."
    - Maynard James Keenan (Tool)



    Er zijn genoeg te vinden op www.dailysmoker.com , maar misschien dat er hier mensen zijn met zelf nog een leukere of een andere

    Post it

    #2
    Re: Beste Wiet Quotes

    "We zitten nu wat in de middle of nowhere, maar dat zal snel veranderen. Ik begreep dat er vergevorderde plannen zijn voor wat horeca hier in de buurt, zodat we niet alleen op de kantine zijn aangewezen. Nee, geen coffeeshop helaas".

    ~hoofd van een net verhuisde faculteit van een Nederlandse universiteit in zijn nieuwjaarsspeech voor het voltallige wetenschappelijke en ondersteunende personeel. Wel wat jaartjes terug...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Beste Wiet Quotes

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      "We zitten nu wat in de middle of nowhere, maar dat zal snel veranderen. Ik begreep dat er vergevorderde plannen zijn voor wat horeca hier in de buurt, zodat we niet alleen op de kantine zijn aangewezen. Nee, geen coffeeshop helaas".

      ~hoofd van een net verhuisde faculteit van een Nederlandse universiteit in zijn nieuwjaarsspeech voor het voltallige wetenschappelijke en ondersteunende personeel. Wel wat jaartjes terug...
      Geniaal, dat soort mensen mag ik

      Comment


        #4
        Re: Beste Wiet Quotes

        och, hij was niet op de hoogte van het feit dat we 2 zuurkasten en een schuurtje buiten hadden omgebouwd tot kweekruimte. Geweldig was dat : als studentje samen met wat onderzoekers/assistenten in opleiding fijn kweken voor eigen gebruik
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X